PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowanie danymi osobowymi

  • 1. Data: 2003-04-14 11:06:07
    Temat: Handlowanie danymi osobowymi
    Od: "Dario25Net" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś wie coś na temat przeprowadzanie wywiadów
    telefonicznych (zatrudnienia/zarobków/wieku) przez firmy
    hadndlujące danymi osobowymi, w działaniach podające
    się pod instytucje państwowe? Chodzi zapewne o zbieranie
    danych niezbędne do prowadzenia firm reklamowych lub
    wysyłkowych. Zdziwiony takim telefonem (w niedziele)
    poprosiłem o nazwisko rozmówcy i telefon po czym ten
    rozłączył się.

    O procederze przeprowadzania wywiadu gospodarczego
    pod przykrywką przeprowadzania rekrutacji donosiła
    przed paroma dniami prasa. Chętnie poznam szczegóły.

    Dario25Net

  • 2. Data: 2003-04-15 10:37:09
    Temat: Re: Handlowanie danymi osobowymi
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    Witam,
    chocby nie wiem kto sie przedstawil w sluchawce to nie odpowiem na tego typu
    pytania :) gdzie, z kim pracuje, ile zarabiam, od kiedy pracuje, ile mam lat
    itp. Bez przesady, chyba ktos kpi, jesli chce wogole prowadzic rozmowe na
    takie tematy przez telefon! :)

    Pozdrawiam : )

    joik

  • 3. Data: 2003-04-15 13:13:26
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Na zachodzie wiekszosc badan spolecznych i rynkowych przeprowadza sie przez
    telefon technika wywiadu CATI - Computer Assisted Telephone Interviewing -
    jest taniej i szybciej. W Polsce powoli sie to przyjmuje, niektore firmy
    (PBS Sopot, SMG KRC) rtakie badania robia. Zawsze jednak ankieter dzwoniacy
    do Ciebie sie przedstawia i podaje pelna zanwe instytucji, ktora
    reprezentuje.

    Pozdrawiam,
    apple

  • 7. Data: 2003-04-15 17:17:29
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany apple, ukrywający się pod adresem:
    <j...@p...fm> napisał:
> [...]

    A ile razy to robią? Bo jakby ktoś cztery razy zadzwonił z tym samym
    pytaniem to...

    --
    Pozdrawiam
    Marek