PracaGrupypl.praca.dyskusje › Multibank, Mbank

  • 1. Data: 2003-04-14 10:16:16
    Temat: Multibank, Mbank
    Od: "barlog" <w...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktos z szanownych grupowiczow moze mial mozliwosc odbycia pracktyk w
    wyzej wymienionych bankach, jesli tak, to bede bardzo wdzieczny za opinie.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-04-14 11:57:26
    Temat: Re: Multibank, Mbank
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    barlog <w...@w...pl> zapodał(-a):
> [...]
    > wyzej wymienionych bankach, jesli tak, to bede bardzo wdzieczny za opinie.

    Co do Mbanku - w którym oddziale ? ;-P
    (to był sarkazm...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2003-04-14 16:32:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    barlog wrote:
    > Witam!
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow moze mial mozliwosc odbycia
    > pracktyk w wyzej wymienionych bankach, jesli tak, to bede bardzo
    > wdzieczny za opinie. Pozdrawiam!

    A to spodziewam sie, ze w Lodzi, jesli wymieniasz te dwa banki? :)
    Co prawda nie mialem mozliwosci, ale z tego co sie orientuje w
    centrali jest bardzo Ok.

  • 4. Data: 2003-04-14 19:42:58
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    Bardzo mila atmosfera (podobno) i nic wiecej. Ponad polowa mojego kierunku
    przewinela sie przez te banki w ramach praktyk. Prace zaproponowali tylko
    kilku osobom, ale w Call Centre. NIKT nie dostal pracy w biurze. Jakies pol
    roku temu byly zwolnienia grupowe. Jesli chcesz isc tylko na praktyki to
    polecam, jesli masz nadzieje na cos wiecej goraco odradzam, bo do Call
    Centre nabory sa caly czas i mozesz sie tam dostac bez praktyk.

    Pzdr

  • 5. Data: 2003-04-15 09:19:42
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > polecam, jesli masz nadzieje na cos wiecej goraco odradzam, bo do Call
    > Centre nabory sa caly czas i mozesz sie tam dostac bez praktyk.

    Ale jesli sadzisz, ze przez dzielna, odwazna i ofiarna prace w Call Center
    dostaniesz sie do pracy w biurze, to szczerze watpie...

    jacek