PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podstawowe pytania na temat CV i listu motywacyjnego

  • 1. Data: 2003-04-14 10:52:15
    Temat: Podstawowe pytania na temat CV i listu motywacyjnego
    Od: "Dario25Net" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Szukając informacji na temat pisania CV i listu motywacyjnego
    trudno trafić na strone, która zawierałaby komplente informacje
    a już najtrudniej ustrzec się przed serwisami płatnymi. Pomyślałem,
    że może tutaj znajdzie się osoba znająca adres dobrego portalu
    może nawet dokumentu pdf.

    Byłbym wdzięczny za kilka słów na temat CV i listu motywacyjnego
    wysyłanych w plikach txt. Jak należy wysłać dokumenty w takim
    formacie? Czy list zamiast załącznika będzie nadawał się do łatwej
    archiwizacji? Jaki jest powód dopuszczania takiego formatu? Czy
    w pewnych środowiskach (informatyków) preferowany jest bardziej
    format txt czy jest to raczej dopuszczalna opcja?

    Z góry dziękuję za pomoc i udzielone wskazówki, Dario25Net

  • 2. Data: 2003-04-14 12:35:24
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dario25Net" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w pewnych środowiskach (informatyków) preferowany jest bardziej
    > format txt czy jest to raczej dopuszczalna opcja?

    Proponuję używanie standardowych formatów wordowskich .doc, .rtf.
    Aplikacje w pliku .txt wyglądają raczej paskudnie...
    Najlepiej wszystko umieścić w jednym pliku, gdyż łatwiej się to przegląda.
    Zobacz stronke: http://www.abcpraca.pl/

    Pzdr

  • 3. Data: 2003-04-18 15:15:11
    Od: "Dario25Net" <d...@p...onet.pl>

    > Zobacz stronke: http://www.abcpraca.pl/

    Przyznam szczerze, że strona nie jest imponująco obszerna.
    Poza ogólną teorią, którą można znaleźć dosłownie wszędzie
    brakuje przykładowych CV i listów motywacyjnych.

    Dario25Net