PracaGrupypl.praca.dyskusjedodatkowe pol etetu a urlop › Re: dodatkowe pol etetu a urlop
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dodatkowe pol etetu a urlop
    Date: Fri, 6 Jun 2003 11:25:29 +0200

    Użytkownik "Marcin Bąkowski" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bbpl84$m37$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Od poczatku maja tego roku podjalem dodatkowa prace na pol etatu (na caly
    > etat pracuje gdzie indziej, bez zadnych przerw 3 lata). Umowa na te pol
    > etatu jest na czas okreslony - do konca roku, czyli w sumie na 8 miesiecy.
    > Wedlug mojego rozumowania nalezy mi sie 17 dni urlopu wypoczynkowego i
    moge
    > go wybrac kiedy chce w okresie do konca roku. Bede wdzieczny za
    > potwierdzenie, lub zaprzeczenie mojej teorii.

    1. Jakiego rodzaju szkole masz skonczona?
    2. Jaki masz staz, tzn. jakie inne "prace" masz skonczone? Potrzebne sa
    swiadectwa pracy, o ile sie nie myle (!)
    To powyzsze jest potrzebne do ustalenia, ile dni Ci przysluguje.

    3. Tak "wybrac kiedy chce", to nie bardzo. Pracodawca musi sie zgodzic...

    Pozdrawiam
    Kasia