PracaGrupypl.praca.dyskusje › dodatek aktywizacyjny-szok...

  • 21. Data: 2004-11-21 17:54:00
    Temat: Re: dodatek aktywizacyjny-szok...
    Od: "meg" <s...@o...pl>

    > no to mnie , szaremu absolwentowi.. o juz nawet nie! po roku stracilam
    > status!  sie nie nalezy nic ;)
    >

    > CanoE
    > _______________________________
    > www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

    Ludzie, proszę, przestańcie w tem sposób "się należy", "nie należy". Tez szukam
    pracy i wiem jak jest cięzko, ale ale czasem jak czytam te wywody i widze
    roszczeniową postawe, to niedobrze mi sie robi. Nie można być wiecznie
    absolwentem, nie mozna brać wiecznie zasiłku itd:( A ustawy wymyslaja nasze
    władze, a nie pracownicy PUP, którzy nas obsługują.

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2004-11-21 22:15:14
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >absolwentem, nie mozna brać wiecznie zasiłku itd:( A ustawy wymyslaja nasze
    >władze, a nie pracownicy PUP, którzy nas obsługują.

    to zauwaz znaczki ";)" przy mojej wypowiedzi..
    zreszta to panstwo jest juz wystarczajaco zlodziejskie.. wiec nie ma
    co sie burzyc.. wiecej panstwo ci zabiera niz daje..

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 23. Data: 2004-11-22 19:17:41
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >w sumie...masz racje... nic wtedy nie trace. wysmaruje takie pisemko i
    >wysle, zobaczymy co mi odpisza.

    Jak juz dostaniesz odpowiedz to nie zapomnij pochwalic sie na grupie
    :-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse