PracaGrupypl.praca.dyskusje › uprawnienia budowlane oplata

  • 1. Data: 2004-11-18 09:21:59
    Temat: uprawnienia budowlane oplata
    Od: "zymla" <z...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    mam pytanieczy ktos moze mnie uswiadomic, czy cos takiego jak uprawnienia
    budowlane moze wygasnac i czy potem placi sie cos za ich wznowienie w izbie
    rzemieslniczej. Z góry dziekuje za pomoc

    wiola

  • 2. Data: 2004-11-18 11:04:41
    Temat: Re: uprawnienia budowlane oplata
    Od: "xx" <x...@g...pl>

    Użytkownik "zymla" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    izbie
    > rzemieslniczej. Z góry dziekuje za pomoc

    W tym przypadku najprawdopodobniej nie chodzi o uprawnienia budowlane
    lecz o mozliwosc wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
    budownictwie
    zwiazanych z tymi uprawnieniami.
    Zgodnie z ustawa, dla chcacych wykonywac swoj zawod obowiazkowa jest
    przynaleznosc do Izby Inzynierskiej, a z tym wiaza sie skladki (oklo 500 zl
    / rok).