PracaGrupypl.praca.dyskusje › dodatek aktywizacyjny-szok...

  • 11. Data: 2004-11-18 10:56:05
    Temat: Re: dodatek aktywizacyjny-szok...
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "zymla" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cnhu1u$hqh$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > wiem, wiem ten post nie byl do ciebie personalnie skierowany,

    nie traktowalam go osobiscie..

    >chodzilo mi o
    > to ze dla mnie pomysl aby placic komus za to ze znajdzie sobie prace wydaj
    > sie byc absurdem:( myslac w ten sposob wszystkim tym ktorzy nigdy nie
    > korzystali z uslug tego "zacnego"urzedu takze nalezalooby
    > wynagrodzic....:))) a BTW gratuluje znalezienia pracy:)))

    owszem.. takie myslenie to rzeczywiscie absurd. ja to widze troche tak,
    jakby byla to nagroda za to, ze urzednicy (ktorym za to placa zeby ludziom
    pracy szukali) nie musza pracowac...

    dziekuje za gratulacje. mialam troche szczescia..

    K.

  • 12. Data: 2004-11-18 11:53:24
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    Hi!!!

    On Thu, 18 Nov 2004 11:56:05 +0100, "Karmakoma" <k...@g...pl>
    wrote:

    >owszem.. takie myslenie to rzeczywiscie absurd. ja to widze troche tak,
    >jakby byla to nagroda za to, ze urzednicy (ktorym za to placa zeby ludziom
    >pracy szukali) nie musza pracowac...

    Może nie do końca szczęśliwe rozwiązanie, ale czy aby na pewno absurd?
    Ten dodatek jest dla osób, które posiadały prawo do zasiłku w momencie
    pójścia do pracy. Wiesz ile osób będąc na zasiłku ma szczerze w d...
    podejmowanie pracy? W ten sposób mają dodatkowy bodziec.

    Dziwne jest to, że Tobie urząd "wciska" na siłę ten dodatek - przecież
    on nie jest obligatoryjny. Przyznaje się go na wniosek
    zainteresowanego.

    Ale zastanów się, czy go nie przyjąc jednak - to nie jest jednorazowe.
    To jest przez połowę okresu przez jaki przysługiwałby Ci zasiłek dla
    osób bezrobotnych. A byłaś zarejestrowana bardzo krótko. Jeśli chodzi
    o odbiór tego dodatku - przy pierwszej wizycie złóż podanie o
    przekazywanie na konto i już...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 13. Data: 2004-11-18 12:16:47
    Od: "zymla" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:rr2pp0l2bms0ku2s7qbbdemcespmitq66t@4ax.com...
    >Wiesz ile osób będąc na zasiłku ma szczerze w d...
    >podejmowanie pracy?
    ... wiem doskonale, z tym ze to wiaze sie z pewnymi mechanizmami
    psychologicznymi i jest to sprawa mentalnosci takich osobnikow, szczerze
    watpie by taka osoba ktorej sie najzwyczajniej w siwecie nie chce, bo
    wygodniej jej jest pobierac 400 PLN( zgaduje nie wiem jakie sa kwoty
    przyznawane) uslyszawzy o tym dodatku pomysli " hmm nie dosc ze dostane
    pensje to jeszcze zyskam jakas tam kase za to ze ja mam". jesli ktos nie
    chce pracy szukac to nie bedzie jej szukac:(

  • 14. Data: 2004-11-18 12:35:05
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    o czyli jest nadzieja ze i ja cos takiego dostane ??

    bylam zarejestrowana przez rok..
    jakie sa warunki uzyskania tego dodatku??

    czy np umowa o prace na 3 miesiace jest wystarczajaca??

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 15. Data: 2004-11-18 12:41:26
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    Hi!!!
    On Thu, 18 Nov 2004 13:35:05 +0100, CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    wrote:

    >o czyli jest nadzieja ze i ja cos takiego dostane ??
    >
    >bylam zarejestrowana przez rok..
    >jakie sa warunki uzyskania tego dodatku??

    Dotyczy tylko osób posiadających prawo do zasiłku dla osób
    bezrobotnych... Więc raczej nic nie dostaniesz - chyba, że na Twoim
    terenie zasiłek jest przez 18 miesięcy i miałaś do niego prawo w
    momencie pójścia do pracy...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 16. Data: 2004-11-18 12:43:00
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >ja nigdy nie korzystalam z zasilku, za dlugo musialabym na ten zasilek
    >czekac - wczesniej prace sama znalazlam, a zarejestrowana bylam moze z

    ale czy mialas prawo do zasilku jak sie zarejestrowalas??

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 17. Data: 2004-11-18 13:29:44
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

    > ale czy mialas prawo do zasilku jak sie zarejestrowalas??

    tak (wczesniejsze rozw. um. o prace za porozumieniem stron). ale dopiero po
    90 dniach od dnia zarejestrowania sie, a ja prace dostalam moze po miesiacu
    od zarejestrowania, wiec zasilku sie nie doczekalam.

    K.

  • 18. Data: 2004-11-18 13:47:17
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >tak (wczesniejsze rozw. um. o prace za porozumieniem stron). ale dopiero po
    >90 dniach od dnia zarejestrowania sie, a ja prace dostalam moze po miesiacu
    >od zarejestrowania, wiec zasilku sie nie doczekalam.

    no to mnie , szaremu absolwentowi.. o juz nawet nie! po roku stracilam
    status! sie nie nalezy nic ;)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 19. Data: 2004-11-18 16:28:54
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >juz sie o to dopytywalam. nie ma takiej mozliwosci.

    To moze sprobuj dowiedziec sie na jakiej podstawie prawnej? Moze bajki
    jakie opowiadaja? (ja juz sie przyzwyczailem).
    Musisz zainwestowac w oplate za list polecony, kartke papieru i 10
    min. pracy. Sadze ze nieduzo ryzykujesz, szansa wygranej chyba jest
    wieksza niz w totka ;-)

    -----------------------------
    Podanie
    Zgodnie z Art. 48. pkt. 1. pdpkt 2. "USTAWY z dnia 20 kwietnia 2004 r.
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy" (Dz.U. 2004 nr 99
    poz. 1001) prosze o wyplacenie dodatku aktywizacyjnego na niniejszy
    numer konta bankowego:
    dane bankowe

    z powazaniem
    (czytelny podpis)
    -----------------------------

    Poczekaj na odpowiedz - jesli bedzie odmowna to dostaniesz podstawe
    prawna - w ustawie chyba (nie mam czasu wszystkiego czytac) nic nie ma
    o terminach i osobistym stawieniu sie :-)

    Jesli uwazasz, ze nie warto pisac - to pozwol jakiemus bezrobotnemu na
    grupie sporzadzic pismo (do rozstrzygniecia kwestia twojego podpisu),
    kupic koperte i wyslac list do tejze instytucji - moze ktos zaryzykuje
    - oczywiscie w razie wyplaty 50% dla gracza ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 20. Data: 2004-11-18 17:23:30
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 16:28:54 +0000, Bremse napisał(a):

> [...]
    > Musisz zainwestowac w oplate za list polecony, kartke papieru i 10
    > min. pracy. Sadze ze nieduzo ryzykujesz, szansa wygranej chyba jest

    w sumie...masz racje... nic wtedy nie trace. wysmaruje takie pisemko i
    wysle, zobaczymy co mi odpisza.

    dzieki.

    3m sie cieplo,

    K.