PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W SIEMENS - zarobki, socjalki i porownania z innymi

  • 1. Data: 2004-11-17 23:56:52
    Temat: PRACA W SIEMENS - zarobki, socjalki i porownania z innymi
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    czy tkos pracuje w tej firmie? jakie sa tam zarobki, co robicie oraz jakie
    socjalki? daja laptopa? komorke? moze jakas opieka zdrowotna? kursy
    angielskiego albo inne? jakies mozliwosci spedzenia wolnego czasu...
    jakie wynagrodzenie, mozliwosci awansu...
    firma duza ale jak wyglada praca na tle innych firm?

  • 2. Data: 2004-11-18 21:12:37
    Od: Paweł Pluta <p...@c...kofeina.net>

    On Thu, 18 Nov 2004 00:56:52 +0100, MRNET
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jakie wynagrodzenie, mozliwosci awansu...
    > firma duza ale jak wyglada praca na tle innych firm?

    Nie polubisz. Z całą pewnością nie polubisz. Mam nadzieję. Jakoś nie
    zapowiadasz się na dobrego współpracownika.

    Paweł Pluta

    --

    -.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
    -.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.

  • 3. Data: 2004-11-19 09:46:11
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Paweł Pluta pisze:

    > Nie polubisz. Z całą pewnością nie polubisz. Mam nadzieję. Jakoś nie
    > zapowiadasz się na dobrego współpracownika.

    No i ci nadzorcy z batami, pokrzykujący z wyraźnym akcentem 'prędzej!
    prędzej!'...

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

    IOT trap -- core dumped

  • 4. Data: 2004-11-19 10:17:29
    Od: Artur Stępień <m...@h...pl>

    Fri, 19 Nov 2004 09:46:11 +0000 (UTC), czyli jeszcze nie tak dawno temu,
    Miros/law L. Baran <b...@h...pl> napisał:

    > No i ci nadzorcy z batami, pokrzykujący z wyraźnym akcentem 'prędzej!
    > prędzej!'...

    <trawestacja> Germańscy, kurwa, oprawcy! </trawestacja>

    Uszanowania, Muczachan FH.
    --
    Artur Stępień - "Muczachan" | Ja sem Elektronicky Murdulec, |
    196/92 | ja mam flintu i bede hasał... |

  • 5. Data: 2004-11-23 09:18:21
    Od: Artur Stępień <m...@h...pl>

    Thu, 18 Nov 2004 00:56:52 +0100, czyli jeszcze nie tak dawno temu,
    MRNET <m...@w...pl> napisał:

    A ja mu jednak odpowiem. Niech będzie, że mam dobre serce.

    > czy tkos pracuje w tej firmie?
    Około pół miliona osób na świecie.

    > jakie sa tam zarobki,
    Zależne od kraju i stanowiska.

    > co robicie oraz
    Zależne od branży i stanowiska.

    > jakie socjalki?
    Zależne od kraju, branży i stanowiska.
    > daja laptopa?
    Zależne od stanowiska.

    > komorke?
    Zależne od stanowiska.

    > moze jakas opieka zdrowotna?
    Zależne od kraju, branży i stanowiska.

    > kursy angielskiego albo inne?
    Zależne od kraju i stanowiska.

    > jakies mozliwosci spedzenia wolnego czasu...
    Zależne od kraju i branży.

    > jakie wynagrodzenie,
    Zależne od kraju i stanowiska.

    > mozliwosci awansu...
    Zależne od stanowiska.

    > firma duza ale jak wyglada praca na tle innych firm?
    Zależne od kraju, branży i stanowiska.

    Kreślę się, pozostając pełnym nadziei na uniknięcie pracy w jednej
    branży.