PracaGrupypl.praca.dyskusje › Male doswiadczenie

  • 1. Data: 2004-11-17 23:18:05
    Temat: Male doswiadczenie
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Mam pytanie:
    Po ukonczeniu studiow odbyłem staz absolwencki (5 mies.), następnie
    zatrudnila mnie pewna inna firma na okres probny (miało być 3 mies.), ale po
    1 mies. zwolnilem sie sam, gdyz byly tragiczne warunki pracy.
    Czy w CV do nastepnego pracodawcy pisac o pracy przez 1 miesiac ( zawsze to
    jakies doswiadczenie dodatkowe), czy lepiej nie pisac, by pracodwaca nie
    pomyslal, ze od niego tez uciekne, albo ze ja sie nie nadawalem i poprzedni
    pracodawca mnie wywalil, bo przeciez nie bede pisac w CV powodow odejcsia.
    Jesli nie pisc to czy na rozmowie kwalfik. chalic się tym doswiadczeniem i
    wszystko wyjasnic, czy tez lepiej przemilczec, dopoki w kadrch nie wyjdzie
    na jaw, przy podbiciu ksiazeczki ZUS.

    Z gory dziekuje za ewentualna podpowiedz:
    A.D.

  • 2. Data: 2004-11-18 08:00:04
    Temat: Re: Male doswiadczenie
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 18 Nov 2004 00:18:05 +0100, na pl.praca.dyskusje, adni napisał(a):

> [...]

    > pracodawca mnie wywalil, bo przeciez nie bede pisac w CV powodow odejcsia.

    Napisz. W Twoim przypadku kazde doswiadczenie to plus. Gdy juz zdobedziesz
    5-cioletnie to nie bedzie sie musial o to martwic :)

    W cv oczywiscie nie napiszesz czemu miesiac. Jak zapytaja, mozesz jakos
    ladnie obmyslec zeby powiedziec zgrabnie jak bylo. Jesli sie wystrasza, ze
    od nich tez uciekniesz, to znaczy ze ich warunki pracy nie sa lesze =)

    Niewiele wiec stracisz.

    Musisz tylko porzadnie obmyslec jak to opisac i uzasadnic, zeby nie wyjsc
    na pracownika o zbyt wysokich wymaganiach. Choc wiekszosc pracodawcow
    doskonale zdaje sobie sprawe jaki jest rynek i ze wielu z nich wyzyskuje
    prcownikow, wiec jesli powiesz jakos inteligentnie jak bylo to IMHO
    zrozumieja.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2004-11-22 11:39:33
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    adni napisał(a):

> [...]
    > na jaw, przy podbiciu ksiazeczki ZUS.
    >
    > Z gory dziekuje za ewentualna podpowiedz:

    co ta są tragiczen wrunki pracy.chyba ich jeszcze ni widziałeś