PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo - kto placi podatek

  • 1. Data: 2004-11-17 21:37:53
    Temat: Umowa o dzielo - kto placi podatek
    Od: "Adam Jarczyk" <a...@z...com.pl>

    Witam grupowiczow
    Mam dylemat, od roku dzialam za zasadach umowy o dzielo. Nowy zlecniodawca
    ma watpliwosci kto odprowadza podatek. Jak to w koncu jest? Placi
    zleceniodawca czy wykonawca?

    Bede wdzieczny za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-11-17 21:42:43
    Temat: Re: Umowa o dzielo - kto placi podatek
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Adam Jarczyk wrote:

    > Witam grupowiczow
    > Mam dylemat, od roku dzialam za zasadach umowy o dzielo. Nowy zlecniodawca
    > ma watpliwosci kto odprowadza podatek. Jak to w koncu jest? Placi
    > zleceniodawca czy wykonawca?

    Podatek od dochodu płaci ten kto uzyskuje dochód.
    A niestety zleceniodawca, jako ramię urzędu skarbowego :-/
    musi odprowadzić zaliczkę na tenże podatek.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl