PracaGrupypl.praca.dyskusje › .doc, .rtf, czy .pdf

  • 11. Data: 2005-08-17 09:59:33
    Temat: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    17.08.2005 # 10:55:45, Galathea napisał:

    > Ale byli to elektronicy - konstruktorzy.

    Naszła mnie jedna myśl - jak to jest, że elektronik nie zna pdf ?
    Przecież większość specyfikacji elementów elektronicznych jest
    zawarta w dokumentach o takim formacie :(. Żarty jakieś, czy co...
    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-08-17 10:48:22
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Marco wrote:
    > Witam,
    > W jakim formacie radzicie wysyłać list motywacyjny i CV ? Moim zdaniem,
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest
    > niemożliwe) ? Czy może olać "profesjonalizm", na który i tak nikt nie
    > zwróci uwagi i zdać się na .doc ?

    Ja wysyłam najczęściej w .doc. Doszedłem do takiego wniosku, gdy
    sobie wyobraziłem kto odbiera zazwyczaj aplikacje i jaka jest
    jego siła dociekania "w czym otworzyć ten plik ?", a i jeszcze
    dodając do tego obecny prawie wszędzie OS i pakiet biurowy :)
    Zdarza się nieraz w .txt czy .rtf, ale w przypadku gdy jest
    to wyraźnie zaznaczone w ogłoszeniu.

  • 13. Data: 2005-08-17 11:10:33
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    *.doc - może roznosić wirusy
    *.rtf - brak niektórych rodzajów formatowania
    *.pdf nie ma tych wad, za to nie wszyscy mają zainstowany program czytający.

    wychodzi na .pdf (chyba, że z góry wiadomo, że osoba czytająca prawie na pewno
    nie będzie mieć programu czytającego,
    ale nie wiem , czy chciałbyś tam pracować :) )

    stokrotka

  • 14. Data: 2005-08-17 11:23:19
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 16 Aug 2005 18:42:14 +0200, ludzik
    o nazwie Marco <m...@b...pl> nasmarował co następuje:

> [...]
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że
    > wszyscy mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest

    najlepszym rozwiązaniem byłoby podawanie przez firme jaki/e format/y
    preferuje i już, ale niestety większość "pracodafców" o tym nie myśli i
    potem wywalają mase cv i lm tylko dlatego że nie wiedzą jak je otworzyć
    blehh

    --
    lynx

  • 15. Data: 2005-08-17 12:01:37
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> writes:

    > (swoją drogą, offtopicznie: Adobe Reader jest do niczego - należy
    > używać Foxita, który zamiast 30 sekund uruchamia sie w 3 i zamiast
    > 20MB waży 1, oraz nie potrzeba go instalować; istnieją podobno jakieś

    Byłem, zobaczyłem, olałem.
    A gdzie wersja pod linuksa...?

    jimmij
    --
    I come from the Land Of Imagination

  • 16. Data: 2005-08-17 12:45:25
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-08-2005 o 14:01:37 jimmij <j...@j...jj> napisał:

    > Byłem, zobaczyłem, olałem.
    > A gdzie wersja pod linuksa...?

    Kogo to obchodzi?
    Linux is like a wigwam: no Gates, no Windows, Apache inside.
    A wiekszosc ludzi woli - uwaga, niespodzianka - murowane domy.

  • 17. Data: 2005-08-17 13:50:05
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > preferuje i już, ale niestety większość "pracodafców" o tym nie myśli i
    > potem wywalają mase cv i lm tylko dlatego że nie wiedzą jak je otworzyć

    Czasem można się zagalopować i wysłać swoje CV w formacie openoffica (SXW) -
    no i co teraz zrobi pani Kasia z sekretariatu?....Instalnie OO?? Bo
    przeglądarki normalnej brak (choć mam coś co umożliwia otwarcie sxw-a ale
    jest w javie, niestety)...dlatego tylko doc (bo to w Polsce standard) lub
    rtf (to przeczyta większość edytorów tekstu) oraz pdf (jest bardzo
    przenośny...).

    MM

  • 18. Data: 2005-08-17 15:50:19
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    mhl999 wrote:

    > wyslij w .txt :-)

    .txt ma taka wade, ze domyslnie skonfigurowany wiodacy czytnik
    wyswietli toto jako fragment tresci wiadomosci i moze byc klopot
    z zapisaniem tego jako zalacznika;

    adas;

  • 19. Data: 2005-08-17 15:58:49
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Wed, 17 Aug 2005 14:45:25 +0200 Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> wrote:

    > Kogo to obchodzi?
    > Linux is like a wigwam: no Gates, no Windows, Apache inside.
    > A wiekszosc ludzi woli - uwaga, niespodzianka - murowane domy.

    hmm, dziwne, bo ja bardzo rzadko widze uniksy na desktopach :D
    większość ma szałasy z chrustu - łatwo sie stawia.

  • 20. Data: 2005-08-17 16:29:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Aug 2005 13:10:33 +0200, "stokrotka" <p...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >*.rtf - brak niektórych rodzajów formatowania

    Jakich? Możliwości są zupełnie wystarczające.