PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest w Gellwe ?

  • 1. Data: 2005-08-16 16:52:07
    Temat: Jak jest w Gellwe ?
    Od: ":\)" <7...@v...pl>

    Hej!
    mam pytanie czy ktos wie jak sie pracuje w Gellwe w Zabierzowie? Chodzi o
    posade w marketingu, ale moze ktos pracuje/pracowal w tej firmie i moze cos
    powiedziec o atmosferze i zarobkach...
    Dzieki z gory
    N.

  • 2. Data: 2005-08-17 00:02:10
    Temat: Re: Jak jest w Gellwe ?
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > posade w marketingu, ale moze ktos pracuje/pracowal w tej firmie i moze
    > cos powiedziec o atmosferze i zarobkach...

    pracowałem jako PH i jako szef regiony sprzedaży
    dośc daleko od centrali

    co mogę powiedziec, typowa firma zorganizowna
    na wzór dużych koncernów tyle ze ani to duża firma ani tym bardziej koncern
    atmosfery brak, zarobki baardzo średnie
    właściciel którego miałem okazję poznać, typowy nowobogacki z podkrakowskiej
    prowincji
    dyrektor handlowy (G.....ki) typowy technokrata (tzw młody wilczek)
    marketing dobrze zorganizowany, kreatywny i prężny

    jeśli CI nie przeszkadza że rotacja ludzi na stanowiskach to jakieś pół roku
    rozważ ofertę

    darek

  • 3. Data: 2005-08-17 08:53:14
    Od: mf <m...@S...pl>

    darek napisał(a):

    > jeśli CI nie przeszkadza że rotacja ludzi na stanowiskach to jakieś pół roku
    > rozważ ofertę

    Też słyszałem że jest spory przemiał ludzi w tej firmie. Z boku wygląda
    nawet dobrze, mam znajomych co pracują na "taśmie" i narzekają, ale
    fizyczni zawsze narzekają to nie wiem.

    --
    mf
    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 4. Data: 2005-08-18 06:47:02
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    omijac z daleka szerokim łukiem i nie kupowac produktow :)

    Wojtek