PracaGrupypl.praca.dyskusje › .doc, .rtf, czy .pdf

  • 21. Data: 2005-08-17 16:30:45
    Temat: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-08-2005 o 17:50:19 adasiek <p...@p...wp.pl> napisał:

    > .txt ma taka wade, ze domyslnie skonfigurowany wiodacy czytnik
    > wyswietli toto jako fragment tresci wiadomosci i moze byc klopot
    > z zapisaniem tego jako zalacznika;

    Lecz można przeciez zmienic rozszerzenie pliku z czystym tekstem na DOC i
    wtedy powinno byc OK :D

  • 22. Data: 2005-08-17 17:24:44
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Jakich? Możliwości są zupełnie wystarczające.

    Zdaje się, że justowania i tabelek, ale nie pamiętam, byc może inne,
    porównywałam to kilka lat temu.
    (można to obejść, ale z kłopotami)

    stokrotka

  • 23. Data: 2005-08-17 17:39:36
    Od: point <r...@p...onet.pl>

    Galathea wrote:

    > W poprzedniej firmie pytanie "a co to jest pdf?" zdarzało się - kilka osób
    > nie znało formatu :|. Ale byli to elektronicy - konstruktorzy.

    Nie żartuj przecież wszystkie datasheety do układów scalonych, noty
    aplikacyjne itp. są w PDF:/ To d*** nie konstruktorzy.

    --
    point

  • 24. Data: 2005-08-17 17:50:43
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-08-2005 o 17:58:49 Rafał Krupiński
    <r...@m...com> napisał:

    > większość ma szałasy z chrustu - łatwo sie stawia.

    I nigdy sie nie psuje instalacja elektryczna, c.o. i hydraulika - same
    zalety :)

  • 25. Data: 2005-08-17 20:29:55
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Sławomir Szyszło* napisał(a):

    > Jakich? Możliwości są zupełnie wystarczające.

    Dokładnie. Ale poszedłbym jeszcze dalej i zaproponował stary dobry *.html :)

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Avoid using 'cat' whenever possible
    (Taylor's Law of Programming #5)

  • 26. Data: 2005-08-18 19:40:24
    Od: sir_kat <s...@n...ds.u.edu.pl>

    Marco napisał:

    > Witam,
    >
    > W jakim formacie radzicie wysyłać list motywacyjny i CV ? Moim zdaniem,
    > najprofesjonalniej wyglądałby .pdf, ale czy mozna mieć pewność, że wszyscy
    > mają zainstalowanego AR (co znając wiele firm, nie jest niemożliwe) ?
    >
    > Czy może olać "profesjonalizm", na który i tak nikt nie zwróci uwagi i
    > zdać się na .doc ?

    Tylko i wyłącznie pdf
    --
    Pozdrawiam!
    Krzysiek

  • 27. Data: 2005-08-20 00:30:02
    Od: foe <t...@w...pl>

    sir_kat z łaski swojej napisał(a):

    > Tylko i wyłącznie pdf

    tylko i wylacznie www (a tam formaty sciagniecia do wyboru)

    --
    the_foe z linuxa
    ubuntu 5.04

  • 28. Data: 2005-08-20 00:40:37
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sat, 20 Aug 2005 02:30:02 +0200, foe wrote:

    > tylko i wylacznie www (a tam formaty sciagniecia do wyboru)

    Wymaganie od drugiej strony podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań
    w celu ściągnięcia mojego CV (wejście na stronę, wybranie formatu (z
    których część może sekretarkę skonfudować), połączenie tego jakoś z mejlem,
    żeby się nie zgubiło) jest bardzo ryzykowne. Idę o zakład, że jakiś procent
    CV nie zostanie wówczas w ogóle przekazanych dalej; wyższy, niż gdy się
    prześle aplikację w PDF zamiast .docu, lub na odwrót.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    noyade - Mass drowing

  • 29. Data: 2005-08-21 15:23:02
    Od: "nica" <n...@N...gazeta.pl>

    >szukam pracy jako informatyk
    > i nie wyobrażam sobie jak w firmie informatycznej możnaby nie znać tego
    > formatu, chociaż kto wie...

    na przyklad GE wymaga doc-e. dlatego nie staralam o prace w GE i niech teraz
    zaluja ;)
    powodzenia
    ps praca dla informatykow jest tylko trzeba troche pogrzebac wsrod tych
    wszystkich ogloszen z niebotyczna iloscia wymagan i psimi pieniedzmi ;]

  • 30. Data: 2005-08-21 15:27:53
    Od: "nica" <n...@N...gazeta.pl>

    nica <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    nie dodalam, ze jedna z firm ktora rekrutowala mnie dla banku nie mogla
    otworzyc mojego zalacznika wyslanego z yahoo. poproszone mnie jednak o
    wyslanie ponownie listu z innej skrzynki. jesli firmie bedzie na was zalezalo,
    mysle ze sie odezwa. ja zawsze umieszczalam taki mini list motywacyjny w
    tresci listu i nie bylo problemu z odzewem, chociaz w duzych firmach czekalam
    ok 1,5 miesiaca na zaproszenie. natomiast w malych firmach przy natloku
    zgloszen pewnie wybieraja losowo oferty a reszta londuje w koszu.
    pozdrawiam