PracaGrupypl.praca.dyskusje › .doc, .rtf, czy .pdf

  • 61. Data: 2005-08-24 20:17:15
    Temat: Re: .doc, .rtf, czy .pdf
    Od: Jołop <...@m...pomaranczy>

    W artykule <r...@j...jj> jimmij napisał(a):

    > A tak zupełnie z innej beczki to zapytam z ciekawości: jak robicie pdfy?
    > Nie chodzi mi o to jak można je robić bo kilka narzędzi znam,
    > ale jak *wy* je robicie?

    KWord (KOffice) -> drukuj do pliku pdf

    --
    Bo Jołop był wyjątkowo nieatrakcyjny no i taki jak się nazywał, ale w walce
    to był brudas po prostu horror szoł! i bardzo zręczny w butach.

  • 62. Data: 2005-08-25 08:41:52
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    jimmij napisał(a):
> [...]
    >

    > A tak zupełnie z innej beczki to zapytam z ciekawości: jak robicie pdfy?
    > Nie chodzi mi o to jak można je robić bo kilka narzędzi znam,

    Najczesciej QPrinter, czasami pdfFactory Pro...

    Pozdrawiam... :)

  • 63. Data: 2005-09-03 11:05:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    <r...@m...com> napisał:
    > I nigdy sie nie psuje instalacja elektryczna, c.o. i hydraulika - same zalety :)

    ... czasem tylko woda z prądem, szambo wylewa i mimo dobrych
    drzwi okazuje się nagle, że nie ma jednej ściany...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,