PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobre firmy dla absolwenta IT

  • 11. Data: 2006-04-08 06:26:04
    Temat: Re: dobre firmy dla absolwenta IT
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "BadBB" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4436e03b$0$8067$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > pomysl, zanim napiszesz, powiem Ci tylko, ze Twoja firma wcale nie
    > nalezy do grona tych, o ktore pytalem.

    To ja wiem, bo nie zatrudniamy dzieci :)
    A tak bardziej poważnie to oczywiście nikt ci nie broni zaczynać poważniejsze
    życie zawodowe dopiero teraz, ale musisz sobie zdawać sprawę, że będzie ono
    spóźnione od wielu twoich rówieśników o jakieś 6 lat. Nie jestem z Twojej
    branży, ale wiem, że niektóre poważniejsze firmy już wśród studentów same
    szukają przyszłych pracowników, więc stąd moje zdziwienie, że ich nie
    zauważyłeś. Fakty jest dobrze przyjmować do wiadomości a nie się na nie obrażać.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 12. Data: 2006-04-08 07:22:08
    Od: jurson <g...@p...fm>

    CZYŚCIWO napisał(a):
> [...]
    > spóźnione od wielu twoich rówieśników o jakieś 6 lat. Nie jestem z Twojej

    A pamiętaj, że niektórzy już w gimnazjum szukają pracy przy komputerze;)
    W stosunku do nich będzie spóźniony ponad dekadę. Już chyba mu tylko
    praca w Biedronce została...

  • 13. Data: 2006-04-08 08:03:02
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    BadBB <b...@v...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jakie sa dobre firmy dla absolwenta kierunku IT. Dodam, ze nie jest to
    > byle jaka uczelnia, a dyplom poparty jest wiedza wynikajaca z
    > zainteresowania tematyka, a takze pewnym doswiadczeniem zawodowym.
    > Chodzi o firmy, w ktorych nie bede pracowal jako murzyn (tak jak ktos
    > wyzej napisal, ze tak jest w Accenture), ale z drugiej strony w ktorych
    > mozna zarobic konkretne pieniadze. Fajnie tez gdyby praca byla
    > rozwojowa. Dodam, ze interesuje mnie zakres J2EE, albo ERP (SAP).
    > Pzdr
    > bbb

    Gdzie tkwi problem ? Zamieść ogłoszenie tej treści na pl.praca.szukana i
    przeglądaj spływające oferty.

  • 14. Data: 2006-04-08 08:13:36
    Od: a...@w...pl

    CZYŚCIWO wrote:
    > Bo tam pracuje od 3 roku?
    > Jest jakiś urzędowy nakaz balowania tylko w czasie studiów i zakaz interesowania
    > się czymś więcej?

    Nie masz BLADEGO pojecia o porzadnych studiach w IT.

    Autor topicu istotnie zadal naiwne pytanie, ale i twoje podejscie nie
    jest na miejscu, tym bardziej, ze nie jestes z branzy i nie masz
    pojecia jak to wyglada od srodka. Z doswiadczenia wiem, ze studiujac na
    dobrej uczelnii w tej branzy (politechnice) trudno pogodzic prace na 3
    roku z praca na etat (no, chyba ze zatrudniamy sie na kawalek etatu).
    Mozna zawalic studia, ktore wbrew twoiemu pogladowi nie polegaja na
    obijaniu sie (w przeciwienstwie do wielu innych kierunkow). U mnie do
    samego konca byly powazne zajecia, w tym laboratoria!
    Warto zdobywac wszelkie doswiadczenie pozauczelniane, ale nie zawsze da
    sie pracowac od 3 roku 8h/dziennie.

  • 15. Data: 2006-04-08 08:19:15
    Od: a...@w...pl

    jurson wrote:
    > Już chyba mu tylko
    > praca w Biedronce została...

    Niekoniecznie. Jesli jest dobry w tym co studiowal, bedzie OK.

  • 16. Data: 2006-04-08 08:38:23
    Od: a...@w...pl

    CZYŚCIWO wrote:
    > spóźnione od wielu twoich rówieśników o jakieś 6 lat.

    od pracujacych od 3 roku, o jakies 2...3 ;).

    > Nie jestem z Twojej
    > branży, ale wiem, że niektóre poważniejsze firmy już wśród studentów same
    > szukają przyszłych pracowników, więc stąd moje zdziwienie, że ich nie
    > zauważyłeś.

    Przeczytales na wp.pl/onet.pl/interia.pl ew. w ktorejs madrej
    gazecie??? To gratuluje!

  • 17. Data: 2006-04-08 09:50:46
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie masz BLADEGO pojecia o porzadnych studiach w IT.

    Teraz już wiem, że na porządnych IT jest taki zapieprz i odizolowanie, że nawet
    nie ma czasu ani możliwości dowiedzieć się, gdzie warto pracować po ich
    skończeniu. Dopiero jak człowiek po obronie pojedzie na wakacje, to tak po
    wszystkich świętych blokady mijają i można się odważyć na wielki wysiłek i
    zapytać w necie, gdzie szukać roboty.
    Nie ośmieszajcie się lepiej panowie.
    Zaglądam tu, aby mieć dodatkową w miarę szczerą informacje o jakości przyszłych
    pracowników i niestety nic się nie zmienia. Zdecydowana większość ma pojęcie
    tylko o godzinach otwarcia knajp w okolicy i o obsłudze swojej komórki.

  • 18. Data: 2006-04-08 10:02:13
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    CZYŚCIWO napisał(a):
> [...]
    > zauważyłeś. Fakty jest dobrze przyjmować do wiadomości a nie się na nie obrażać.

    Ale zobacz, w 1 poscie napisalem przeciez, ze posiadam juz doswiadczenie
    zawodowe. Wlasnie sek w tym, ze juz mniej wiecej od 3, albo 4 roku
    normalnie pracuje. Niestety sa to male, polskie firmy, w ktorych szans
    na lepsza przyszlosc raczej nie ma. Stad bylo moje pytanie. A
    interesowaly mnie raczej zagraniczne firmy. Mowi sie, ze w zagranicznych
    firmach wyzyskuja pracownikow, z drugiej strony jednak, ze lepiej w nich
    placa. Chcialem wlasnie posluchac opinii.
    Obrazic to sie moglem dopiero za "doroslego dzieciaka".
    A jesli juz na 3 roku trafiles pod skrzydla duzego koncernu, w ktorym
    dostajesz sensowne pieniadze i czujesz, ze sie rozwijasz, to masz bardzo
    duzo szczescia, bo z tego jak patrze na kolegow z roku, malo ktory, a w
    zasadzie to zaden (nawet z tych najlepszych) nie byl w takiej sytuacji.

  • 19. Data: 2006-04-08 10:12:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "CZYŚCIWO" <czysciwo@@op.pl> napisał

    > Teraz już wiem, że na porządnych IT jest taki zapieprz i odizolowanie, że
    nawet
    > nie ma czasu ani możliwości dowiedzieć się, gdzie warto pracować po ich
    > skończeniu.

    Toż właśnie po to się człowiek pyta m.in. na grupie, żeby się tego
    dowiedzieć.
    Ty go natomiast wyśmiewasz tylko dlatego, że nie spytał o to 2-3 lata
    wcześniej.
    A co to Cię właściwie obchodzi, kiedy zaczął szukać pracy?

> [...]
    pojęcie
    > tylko o godzinach otwarcia knajp w okolicy i o obsłudze swojej komórki.

    Jasne, bo Ty z wiedzą, gdzie najlepiej pracować, po prostu już się urodziłeś
    i w związku z tym nie musiałeś się nikogo, nigdy i nigdzie pytać :>

    M.

  • 20. Data: 2006-04-08 11:31:05
    Od: a...@w...pl

    CZYŚCIWO wrote:
> [...]
    > tylko o godzinach otwarcia knajp w okolicy i o obsłudze swojej komórki.

    Przesadzasz i na rzetelny post kogos, kto zna sprawe z praktyki
    odpowiadasz glupawa ironia. W rezultacie sam sie osmieszasz. Jasne
    jest, ze kazdy porzadny absolwent moze pochwalic sie pewnym
    doswiadczeniem zdobytym jeszcze w czasie studiow. Ale nie musi to zaraz
    byc 6 lat pracy na etacie.