PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre firmy dla absolwenta IT › Re: dobre firmy dla absolwenta IT
    Date: Sat, 08 Apr 2006 12:02:13 +0200
    From: BadBB <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobre firmy dla absolwenta IT

    CZYŚCIWO napisał(a):
    > Użytkownik "BadBB" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > To ja wiem, bo nie zatrudniamy dzieci :)
    > A tak bardziej poważnie to oczywiście nikt ci nie broni zaczynać poważniejsze
    > życie zawodowe dopiero teraz, ale musisz sobie zdawać sprawę, że będzie ono
    > spóźnione od wielu twoich rówieśników o jakieś 6 lat. Nie jestem z Twojej
    > branży, ale wiem, że niektóre poważniejsze firmy już wśród studentów same
    > szukają przyszłych pracowników, więc stąd moje zdziwienie, że ich nie
    > zauważyłeś. Fakty jest dobrze przyjmować do wiadomości a nie się na nie obrażać.

    Ale zobacz, w 1 poscie napisalem przeciez, ze posiadam juz doswiadczenie
    zawodowe. Wlasnie sek w tym, ze juz mniej wiecej od 3, albo 4 roku
    normalnie pracuje. Niestety sa to male, polskie firmy, w ktorych szans
    na lepsza przyszlosc raczej nie ma. Stad bylo moje pytanie. A
    interesowaly mnie raczej zagraniczne firmy. Mowi sie, ze w zagranicznych
    firmach wyzyskuja pracownikow, z drugiej strony jednak, ze lepiej w nich
    placa. Chcialem wlasnie posluchac opinii.
    Obrazic to sie moglem dopiero za "doroslego dzieciaka".
    A jesli juz na 3 roku trafiles pod skrzydla duzego koncernu, w ktorym
    dostajesz sensowne pieniadze i czujesz, ze sie rozwijasz, to masz bardzo
    duzo szczescia, bo z tego jak patrze na kolegow z roku, malo ktory, a w
    zasadzie to zaden (nawet z tych najlepszych) nie byl w takiej sytuacji.