PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję pracy przy komputerze

  • 1. Data: 2006-04-07 13:22:43
    Temat: Poszukuję pracy przy komputerze
    Od: <t...@w...pl>

    Witam !

    Jestem uczniem gimnazjum. Poszukuję pracy związanej z komputerem, tzn. na
    przykład przepisywanie dokumentów do komputera, tworzenie i
    aktualizowanie baz danych w Excelu, mogę też zostać administratorem strony
    internetowej firmy i aktualizować ją..... To nie wszystko co potrafię....
    Wszystkie oferty proszę kierować na e-maila: t...@w...pl. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-08 10:55:40
    Temat: Re:
    Od: Katha <k...@p...onet.pl>

    t...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > internetowej firmy i aktualizować ją..... To nie wszystko co potrafię....

    A potrafisz czasem troszkę pomyśleć ?
    Spróbuj - to naprawdę nie boli ;)
    Serio ;) Próbowałem ;)

    Hej
    --
    Katha
    katangi(SZYMPANS)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2006-04-08 18:18:02
    Temat: Re: Poszukuję pracy przy komputerze
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > internetowej firmy i aktualizować ją..... To nie wszystko co potrafię....

    Widac ze jestes uczniem gimnazjum ;D