PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobre firmy dla absolwenta IT

  • 1. Data: 2006-04-07 15:58:53
    Temat: dobre firmy dla absolwenta IT
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Witam
    Jakie sa dobre firmy dla absolwenta kierunku IT. Dodam, ze nie jest to
    byle jaka uczelnia, a dyplom poparty jest wiedza wynikajaca z
    zainteresowania tematyka, a takze pewnym doswiadczeniem zawodowym.
    Chodzi o firmy, w ktorych nie bede pracowal jako murzyn (tak jak ktos
    wyzej napisal, ze tak jest w Accenture), ale z drugiej strony w ktorych
    mozna zarobic konkretne pieniadze. Fajnie tez gdyby praca byla
    rozwojowa. Dodam, ze interesuje mnie zakres J2EE, albo ERP (SAP).
    Pzdr
    bbb

  • 2. Data: 2006-04-07 16:08:30
    Temat: Re: dobre firmy dla absolwenta IT
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "BadBB" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jakie sa dobre firmy dla absolwenta kierunku IT. Dodam, ze nie jest to
    > byle jaka uczelnia, a dyplom poparty jest wiedza wynikajaca z

    Dobry absolwent dobrej uczelni wie już na drugim roku jakie są dobre firmy w
    jego branży.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2006-04-07 16:14:15
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    CZYŚCIWO napisał(a):
    > Użytkownik "BadBB" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dobry absolwent dobrej uczelni wie już na drugim roku jakie są dobre firmy w
    > jego branży.

    a skad niby taki student ma wiedziec jaka jest atmosfera w danej firmie
    i ile mozna zarobic, i czy mozna sie w danej firmie rozwijac?

  • 4. Data: 2006-04-07 17:49:50
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    > a skad niby taki student ma wiedziec jaka jest atmosfera w danej firmie
    > i ile mozna zarobic, i czy mozna sie w danej firmie rozwijac?

    Bo tam pracuje od 3 roku?
    Jest jakiś urzędowy nakaz balowania tylko w czasie studiów i zakaz interesowania
    się czymś więcej?

  • 5. Data: 2006-04-07 18:28:14
    Od: "NlXE" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e168ln$e1k$1@news.onet.pl>
    CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl> pisze:

    > Bo tam pracuje od 3 roku?
    > Jest jakiś urzędowy nakaz balowania tylko w czasie studiów i zakaz
    > interesowania się czymś więcej?

    No i co w związku z tym wszystkim, co napisałeś?
    W jaki sposób Twoje błyskotliwe wnioski miałby pomóc pytającemu?

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2006-04-07 19:47:00
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "NlXE" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób Twoje błyskotliwe wnioski miałby pomóc pytającemu?

    Wcale nie chciałem pomóc. Chciałem się tylko pośmiać z pełnoletniego dziecka.

  • 7. Data: 2006-04-07 19:59:38
    Od: "NlXE" <N...@F...PEEL>

    W wiadomości <news:e16fg9$8k0$1@news.onet.pl>
    CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl> pisze:

    > Wcale nie chciałem pomóc. Chciałem się tylko pośmiać z pełnoletniego
    > dziecka.

    Szczerze mówiąc w poście autora wątku nie widzę niczego, z czego można
    byłoby się pośmiać.

    --
    Nixe

  • 8. Data: 2006-04-07 20:27:37
    Od: "sirnowy" <s...@a...waw.pl>

    Kolejny wujek dobra rada. Zainstalowal sobie Linuxa, zapuscil dlugie wlosy,
    poszedl do jakies firmy informatycznej i juz wszystkich innych traktuje jak
    ludzi nizszego gatunku. Skad ja to znam.....wielu sie snuje takich u nas po
    korytarzach. Nic dziwnego ze potem opinia o informatykach jest taka jaka
    jest.
    Jak nie masz nic konkretnego do napisania w temacie to po co zabierasz glos?
    Bylo konkretne pytanie....wiesz - odpowiadasz, nie wiesz nie udzielasz sie.

  • 9. Data: 2006-04-07 20:59:55
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    CZYŚCIWO zapodał(-a):
    > Użytkownik "NlXE" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    > Wcale nie chciałem pomóc. Chciałem się tylko pośmiać z pełnoletniego
    > dziecka.

    Dobrze, że idzie lato - będziesz mógł wyrywać muchom skrzydełka (coś mi się
    wydaje, ze tego pokroju jesteś)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 10. Data: 2006-04-07 22:16:33
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    CZYŚCIWO napisał(a):
    > Użytkownik "NlXE" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    > Wcale nie chciałem pomóc. Chciałem się tylko pośmiać z pełnoletniego dziecka.

    kończ waść, wstydu oszczędź
    dam Ci dobra rade: nie zjadles jeszcze wszystkich rozumow, czasami
    pomysl, zanim napiszesz, powiem Ci tylko, ze Twoja firma wcale nie
    nalezy do grona tych, o ktore pytalem.