PracaGrupypl.praca.dyskusje › dłuższy urlop

  • 1. Data: 2008-09-16 16:24:39
    Temat: dłuższy urlop
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Szef chce mi dac dłuższy urlop niż jest w KP, ale pod warunkiem, że mu powiem w
    jaki sposób może to zrobić, bo podobno komputerowy system księgowo-kadrowy nie
    widzi mozliwości zwiększenia.
    Ktoś podpowiedział, że może mnie w te dodatkowe dni zwolnić ze świadczenia
    pracy.
    Macie może jakieś inne rady?

    --
    andreas

  • 2. Data: 2008-09-16 18:58:10
    Temat: Re: dłuższy urlop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaomk8$9r7$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

> [...]
    > księgowo-kadrowy nie widzi mozliwości zwiększenia.
    > Ktoś podpowiedział, że może mnie w te dodatkowe dni zwolnić ze
    Owszem. Crosspostuj dalej.
    Teraz np. na alt.pl.psychologia.miłosc.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-09-16 19:43:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-16, andreas <a...@y...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > widzi mozliwości zwiększenia.
    > Ktoś podpowiedział, że może mnie w te dodatkowe dni zwolnić ze świadczenia

    Ja wszystkim pracownikom (niezależnie od stażu) daję 26 dni płatnego
    urlopu. Księgowość nigdy nie protestowała, chociaż mam pracowników
    którzy się łapią "tylko" na 20-dniowy urlop.

    Podejrzewam, że szef oczekuje od Ciebie, żebyś mu powiedział jak ominąć
    jego system księgowy. :) Podaj chociaż nazwę, może ktoś będzie
    wiedział. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-09-16 19:55:01
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    >
    > Podejrzewam, że szef oczekuje od Ciebie, żebyś mu powiedział jak ominąć
    > jego system księgowy. :) Podaj chociaż nazwę, może ktoś będzie

    "Problem" się już rozwiązał.
    Uzgodniłem 30 dni urlopu i księgowa jak usłyszała to pierwsze słowo była, że się
    w Symfonię nie da wklepać. Ale juz sprawdzone i się da.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-09-16 20:11:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gap2um$58o$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > "Problem" się już rozwiązał.
    > Uzgodniłem 30 dni urlopu i księgowa jak usłyszała to pierwsze słowo
    > była, że się w Symfonię nie da wklepać. Ale juz sprawdzone i się da.
    Szczerze gratuluję zdobycia kilku dodatkowych dni urlopu.
    Cudowny sukces, szczególnie wobec niekompetencji szefa i księgowiny.
    W strasznym badziewiu robisz, no ale nie zawsze ma się wybór.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-09-16 20:23:06
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Cudowny sukces, szczególnie wobec niekompetencji szefa i księgowiny.
    > W strasznym badziewiu robisz, no ale nie zawsze ma się wybór.

    Czemu od razu niekompetencja? To nie sa standardowe ustawienia programu.
    Jeżeli ta osoba zajmuje się nie tylko księgowoscia ale i
    kadrami/płacami to nie dziwne że wszystkich ustawien nie zna /ale w
    końcu znalazła/. Obecna przepisy prawne, podatkowe sa tak zagmatwane, ze
    człowiek marnuje mnóstwo czasu na sledzenie zmian, interpretacji, i nie
    zawsze jest czas na b. dokładne poznanie programu. Zreszta prawie do
    wszystkiego teraz program; ksiegowy, placowo-kadrowy, platnik, pfron,
    sod. Trochę zrozumienia dla drugiej strony.

    A szefa pogratulować, chociaż jak zwykle Jotte musiał się czepić,
    zamiast pochwalić, że jednak niektórzy nie sa wyzyskiwani i że z
    pracodawca mozna sie dogadać, uzgodnić lepsze warunki niż KP przewiduje.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 7. Data: 2008-09-16 20:39:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaovsq$1l1$1@node1.news.atman.pl Nikiel ;)
    <n...@O...poczta.fm> pisze:

    > Czemu od razu niekompetencja?
    Wystarczy przeczytać pierwszy post i jest szansa zrozumieć.

    > chociaż jak zwykle Jotte musiał się czepić, zamiast pochwalić, że jednak
    > niektórzy nie sa wyzyskiwani i że z pracodawca mozna sie dogadać, uzgodnić
    > lepsze warunki niż KP przewiduje.
    Nikiel się musi zdystansować i nie wierzyć we wszystko co przeczyta.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-09-17 10:49:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Czemu od razu niekompetencja?

    A co ma napisac - pociesza sie, ze nie jest tyle wart by mu szef dodatkowe
    dni wolne dawal.