PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca techniczny

  • 1. Data: 2008-09-16 02:45:41
    Temat: Doradca techniczny
    Od: g...@g...com

    Witam

    Mógłby ktoś powiedzieć mi co oznacza stanowisko "Doradca techniczny/
    Technical Advisor" w
    odniesieniu do IT(konkretnie sieci)?
    W ogłoszeniu są pokrótce opisane obowiązki pracownika, ale odnoszę
    wrażenie że ma to
    wiele wspólnego z przedstawicielem handlowym.

    pzdr

  • 2. Data: 2008-09-16 11:03:23
    Temat: Re: Doradca techniczny
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    > wrażenie że ma to
    > wiele wspólnego z przedstawicielem handlowym.

    Jeśli takie wrażenie odnosisz to tak pewnie jest.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/

  • 3. Data: 2008-09-16 18:18:53
    Od: PZ <p...@i...pl>

    g...@g...com wrote:
> [...]
    > wrażenie że ma to
    > wiele wspólnego z przedstawicielem handlowym.

    Witam

    Ogloszenia nie widzialem, ale to pewnie presales engineer etc. Chodzi o
    wspieranie handlowcow (acc man, kam) w sprzedazy. Czyli ty wypytujesz
    lienta co ma, co chce, dobierasz rozwiazanie, a handlowiec oprawia w
    ofery, umowy, etc.

    Potem dzwoni do ciebie wykon, tfu operations department i sie pyta o sso
    chodzi w tym projekcie.

    pzdr
    pz