PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spece od HR - jak z Wami rozmawiac?

  • 1. Data: 2008-09-16 08:21:49
    Temat: Spece od HR - jak z Wami rozmawiac?
    Od: "iw" <g...@o...eu>

    Witam,
    Tak sie zastanawiam - czego HR-owcy wlasciwie oczekuja na rozmowie od
    kandydata? Jak z nimi rozmawiac, zeby zrobic dobre wrazenie? Na co zwracacie
    uwage i na podstawie jakich kryteriow oceniacie potencjalnego pracownika?
    Oczywiscie duzo zalezy od oferowanego stanowiska i specyfiki pracy, ale
    powszechnie wiadomo, ze bardzo wazne jest pierwsze wrazenie - jak wiec
    uczynic je jak najlepszym?:)
    Pozdrawiam,
    iw

  • 2. Data: 2008-09-16 09:34:38
    Temat: Re: Spece od HR - jak z Wami rozmawiac?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    iw wrote:
> [...]
    > pracownika? Oczywiscie duzo zalezy od oferowanego stanowiska i specyfiki
    > pracy, ale powszechnie wiadomo, ze bardzo wazne jest pierwsze wrazenie -
    Tylko po co? Zrobisz dobre wrazenie, dostanieszz prace a po okresie
    probny ja stracisz.
    Jesli nie naklamales w CV to nie powinno byc problemow i prace dostaniesz.

  • 3. Data: 2008-09-16 09:50:28
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > pracownika? Oczywiscie duzo zalezy od oferowanego stanowiska i specyfiki
    > pracy, ale powszechnie wiadomo, ze bardzo wazne jest pierwsze wrazenie -

    Powinieneś raczej starać się na nich wywołać *prawdziwe* wrażenie, a nie
    dobre - jeśli nawet zrobisz dobre, to po dostaniu pracy prędzej czy
    później wylecisz. A jak zrobisz prawdziwe, tj. stosowne do własnych
    kwalifikacji i osobowości, to jest szansa, że dostaniesz pracę (być może
    gorzej płatną), z której raczej nie będzie Ci permanentnie groził wylot.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2008-09-16 11:51:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powinieneś raczej starać się na nich wywołać *prawdziwe* wrażenie, a nie
    > dobre - jeśli nawet zrobisz dobre, to po dostaniu pracy prędzej czy
    > później wylecisz.

    Ale to tylko i wyłącznie w przypadku, gdy pracodawca dokładnie wiedział,
    czego chciał, decydowały tylko merytoryczne kryteria a potem nastąpiła
    dokładna weryfikacja dokonań pracownika. Śmiem twierdzić, że w wielu, jeśli
    nie w większości przypadków wszystkie te warunki nie są spełnione i tylko na
    podstawie dobrego wrażenia spokojnie można się wśliznąć a potem pozostać na
    stanowisku. Skąd zresztą brałyby się wyniki badań, wg. których ludzie
    "ładni" dostają lepszą pracę.

    e.

  • 5. Data: 2008-09-16 13:10:07
    Od: "Jaśko" <s...@o...pl>

> [...]
    > Oczywiscie duzo zalezy od oferowanego stanowiska i specyfiki pracy, ale
    > powszechnie wiadomo, ze bardzo wazne jest pierwsze wrazenie - jak wiec

    Ja na rozmowie kwalifikacyjnej cenię u ludzi przede wszystkim szczerość oraz
    wiedzę na temat swoich prawdziwych talentów.

  • 6. Data: 2008-09-16 15:56:15
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    "Patryk Włos" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > kwalifikacji i osobowości, to jest szansa, że dostaniesz pracę (być może
    > gorzej płatną), z której raczej nie będzie Ci permanentnie groził wylot.

    AnyUser, jaki ty ugrzeczniony. Pelen Wersal.

  • 7. Data: 2008-09-16 16:07:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko po co? Zrobisz dobre wrazenie, dostanieszz prace a po okresie probny
    > ja stracisz.
    > Jesli nie naklamales w CV to nie powinno byc problemow i prace dostaniesz.

    Przeciez nie o to pytaja. Masz ilustam konkurentow i musisz z nimi "wygrac"
    ponadto podczas rekrutacji jest tez pole manewru z wysokoscia pensji i
    chodzi o takie wraznie by "wygrac" z konkurencja i jak najlepsza pensje. Nie
    musi to bynajmniej od razu oznaczac "oszustwa", ktore po czasie wylezie i
    Cie wyleja. Powiem wiecej sporo ludzi w pracy okazuje sie lepszymi niz
    wypadli w rozmowie - dlatego warto pocwiczyc. Umiejestnosc robienia dobrego
    wrazenia w wielu przypadkach daje tez wymierna skutecznosc w samej pracy.