PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacja...

  • 1. Data: 2007-02-07 19:06:41
    Temat: delegacja...
    Od: "max.w" <m...@a...pl>

    Witam. Mam pytanko odnośnie delegacji.
    Otórz czy można i co się należy w zamian jeżeli można wysłać pracownika
    na delegację zaraz po normalnym dniu pracy (7-15) o godzinie 15, aby
    jechał a nastepnie pracował na delegacji i zaraz z niej wracał, i to
    przez okrągłe ... od 15 popołudniu, przez całą noc, powrót nad ranem,
    czyli powrót do domu około 9 dnia nastepnego.

    Czyli reasumując:
    - najpierw praca 7-15
    - potem w trasę na delegację od 15 do 9 dnia następnego (praca w nocy na
    tej delegacji)

    A do tego co jeżeli ta delegacja zaczyna się w piątek o 15, wtedy czas
    delegacji biegnie w dzień wolny w sobotę.

    proszę o odpowiedź jak to jest z powyższym tematem.

    max.w

  • 2. Data: 2007-02-07 20:08:33
    Temat: Re: delegacja...
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "max.w"
    > Otórz czy można
    Otóż bezwzględnie można.

    > i co się należy w zamian
    Zależnie od tego, czy regulamin Waszego zakładu pracy określa warunki sam,
    czy nie. Jeśli nie, przyjmuje się warunki jak dla pracowników
    budżetowych.

> [...]
    >
    > Czyli reasumując:
    > - najpierw praca 7-15
    > - potem w trasę na delegację od 15 do 9 dnia następnego (praca w nocy na
    Praca 7-15 liczona normalnie, jak zwykle. Od godziny 15 do godziny 9 dnia
    następnego liczy się czas podróży służbowej, stawka przysługującej diety
    nie ma prawa być niższa niż 23 zł za dobę czyli w tym przypadku ponad 12
    godzin również 23 zł. Kwestią sporną i nieuregulowaną jest to, czy czas
    powrotu z podróży służbowej jest czasem pracy, ale skoro w tym czasie i
    tak masz pracować to raczej powinny być wliczone. Do tego mogą dojść inne
    opłaty, zależnie od tego czy masz gdzie spać i czym podróżujesz itp. Jeśli
    w nocy nie miałeś 8 godzin na wypoczynek, to następnego dnia przysługuje
    Ci wolne w pracy.

    > A do tego co jeżeli ta delegacja zaczyna się w piątek o 15, wtedy czas
    > delegacji biegnie w dzień wolny w sobotę.
    To znaczy że poza stawkami za delegację powinny być przyznane nadgodziny,
    ale jak z nimi jest - wiadomo.
    Poprawcie mnie jesli gdzies sie myle.
    -
    Asia

  • 3. Data: 2007-02-07 20:30:43
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "max.w" wrote:

> [...]
    > przez okrągłe ... od 15 popołudniu, przez całą noc, powrót nad ranem,
    > czyli powrót do domu około 9 dnia nastepnego.

    w tym przypadku to chyba bedzie zalezec od tego czy w podrozy
    sa warunki do spania czy nie

    jesli sam sie wozisz samochodem to sprawdz czy ten przypadek nie
    podpada pod przepisy okreslajace minimalny dobowy odpoczynek,
    bo z tego co piszesz to jestes na nogach przez wiecej niz 26 godzin

  • 4. Data: 2007-02-12 16:36:26
    Od: "max.w" <m...@a...pl>

    AsiaS napisał(a):

    > Jeśli w nocy nie miałeś 8 godzin na wypoczynek, to
    > następnego dnia przysługuje Ci wolne w pracy.
    >
    > Asia

    Ale czy to wolne dnia następnego jest płatne czy bezpłatne?

    Tzn jeżeli zaczynam delegację o 15, to przysługuje mi tylko DIETA? A co
    z godzinami pracy? Do godz 9 dnia następnego będzie ich 18.
    Następnego dnia mam wolne, ale mam wybierać własny urlop dlatego że
    byłem na delegacji?

  • 5. Data: 2007-02-12 16:56:30
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eqq53l$mlp$1@news.onet.pl>
    max.w <m...@a...pl> pisze:

    > Ale czy to wolne dnia następnego jest płatne czy bezpłatne?

    Oczywiście, że płatne.

    > Tzn jeżeli zaczynam delegację o 15, to przysługuje mi tylko DIETA?

    A co jeszcze miałoby przysługiwać?

    > Następnego dnia mam wolne, ale mam wybierać własny urlop dlatego że
    > byłem na delegacji?

    A kto mówi o urlopie?

    --
    Nixe