PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja... › Re: delegacja...
    From: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: delegacja...
    Date: Wed, 7 Feb 2007 21:08:33 +0100

    Użytkownik "max.w"
    > Otórz czy można
    Otóż bezwzględnie można.

    > i co się należy w zamian
    Zależnie od tego, czy regulamin Waszego zakładu pracy określa warunki sam,
    czy nie. Jeśli nie, przyjmuje się warunki jak dla pracowników
    budżetowych.

    > jeżeli można wysłać pracownika na delegację zaraz po normalnym dniu
    > pracy (7-15) o godzinie 15, aby jechał a nastepnie pracował na delegacji
    > i zaraz z niej wracał, i to przez okrągłe ... od 15 popołudniu, przez
    > całą noc, powrót nad ranem, czyli powrót do domu około 9 dnia
    > nastepnego.
    >
    > Czyli reasumując:
    > - najpierw praca 7-15
    > - potem w trasę na delegację od 15 do 9 dnia następnego (praca w nocy na
    > tej delegacji)
    Praca 7-15 liczona normalnie, jak zwykle. Od godziny 15 do godziny 9 dnia
    następnego liczy się czas podróży służbowej, stawka przysługującej diety
    nie ma prawa być niższa niż 23 zł za dobę czyli w tym przypadku ponad 12
    godzin również 23 zł. Kwestią sporną i nieuregulowaną jest to, czy czas
    powrotu z podróży służbowej jest czasem pracy, ale skoro w tym czasie i
    tak masz pracować to raczej powinny być wliczone. Do tego mogą dojść inne
    opłaty, zależnie od tego czy masz gdzie spać i czym podróżujesz itp. Jeśli
    w nocy nie miałeś 8 godzin na wypoczynek, to następnego dnia przysługuje
    Ci wolne w pracy.

    > A do tego co jeżeli ta delegacja zaczyna się w piątek o 15, wtedy czas
    > delegacji biegnie w dzień wolny w sobotę.
    To znaczy że poza stawkami za delegację powinny być przyznane nadgodziny,
    ale jak z nimi jest - wiadomo.
    Poprawcie mnie jesli gdzies sie myle.
    -
    Asia