PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie Cobol ,RINF

  • 1. Data: 2007-02-07 18:03:17
    Temat: szkolenie Cobol ,RINF
    Od: "rohan" <a...@w...pl>

    Dzień dobry

    Wysłałem kiedyś CV do RINF i w odpowiedzi zakomunikowano mi że muszę
    przejść szkolenie z COBOLA ( przez internet) do tego jakieś powtórki
    online z C++ itd, dwa czy czy trzy stopnie rekrutacji itd...itd...
    Mamroczą przy tym o rzekomo największym projekcie w europie środkowo-
    wschodniej Czy ktoś kiedyś próbował swoich sił w tej rekrutacji? Czy
    jest więc sens w to się bawić bo ogłoszenie powtarza się na pracuj.pl
    regularnie...Nie mogą znaleźć nikogo kto by przeszedł wysoko
    podniesioną poprzeczkę ? Jeżeli ktoś ochotę napisać swoje przeżycia
    (subiekywne) na ten temat będe wdzięczny.

    Pozdrawiam, Piotr W.

  • 2. Data: 2007-02-07 19:55:57
    Temat: Re: szkolenie Cobol ,RINF
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    rohan wrote:

> [...]
    > Czy jest więc sens w to się bawić bo ogłoszenie powtarza się na pracuj.pl
    > regularnie...Nie mogą znaleźć nikogo kto by przeszedł wysoko

    zapytaj czy dolna granica plac w tym projekcie lezy powyzej 5 kpln,
    to sie przekonasz, dlaczego "wciaz szukaja" :>

  • 3. Data: 2007-02-07 20:27:36
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > zapytaj czy dolna granica plac w tym projekcie lezy powyzej 5 kpln,
    > to sie przekonasz, dlaczego "wciaz szukaja" :>

    Do mnie też się zgłosili (sami) - powiedziałem 8.000 brutto na Poznań,
    >10.000 brutto z przeprowadzką do Warszawy. Byli nadal zainteresowani
    (!), ale musiałbym podjąć pracę od początku chyba marca, co ze względu
    na uwarunkowania rodzinne jest dla mnie przejściowo niewykonalne.

    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2007-02-07 21:21:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Any User napisał(a):
    > Do mnie też się zgłosili (sami) - powiedziałem 8.000 brutto na Poznań,
    > (!), ale musiałbym podjąć pracę od początku chyba marca, co ze względu
    > na uwarunkowania rodzinne jest dla mnie przejściowo niewykonalne.
    To taka prosba (mysle ze nie tylko ode mnie) - jakbys jednak przyjal ich
    propozycje, to napisz prosze na grupie gdzie bedziesz pracowal - mysle
    ze zdrowiej bedzie i dla Ciebie i dla wiekszosci grupowiczow, jesli nie
    trafimy przypadkiem do Twojego teamu. Bo inaczej, to rekruterzy RINFu
    moga byc zdziwieni jesli przypadkiem zaprosza na rozmowe kilka osob
    czytajacych ta grupe i kazdy z nich bedzie zadawal pytanie czy czasem
    nie trafi na Ciebie;P
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-02-08 16:43:49
    Od: new <a...@b...cc>

    Jeżeli ktoś ochotę napisać swoje przeżycia
    (subiekywne) na ten temat będe wdzięczny.

    Jesli odpowiada zatrudnienie w systemie outsourcingu to probuj dalej. Ja
    zrezygnowalem, bo wiem na czym to polega. To ogolnie mowiac darmozjady
    zerujace na twojej pracy ;)
    Pracodawca zatrudnia 2-ch pracownikow na takim samym stanowisku.
    Przeznacza na to 2x8 tys. Jeden zarabia 8 a drugi ... 3, bo reszte
    bierze RINF ;P

    Zatrudnieni w ten sposob musza miec straszna motywacje do pracy lub
    silna wole wykonujac ta sama robote co kolega obok za 2-3 razy mniej.
    Jeszcze jedno...wiazesz sie z firma na conajmniej rok bez mozliwosci
    zmiany pracodawcy!! Poczytajcie o outsourcingu zasobów ludzkich, bo
    pozniej wychodzi wiele nieporozumien ;)

    Powodzenia

  • 6. Data: 2007-02-08 16:44:25
    Od: new <a...@b...cc>

    Jeżeli ktoś ochotę napisać swoje przeżycia
    (subiekywne) na ten temat będe wdzięczny.

    Jesli odpowiada Ci zatrudnienie w systemie outsourcingu to probuj dalej. Ja