PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 1. Data: 2007-02-07 14:16:01
    Temat: Praca
    Od: d...@g...com

    Prawdopodobnie chodzi o fakt pracowania przed przyjęciem się do nowej
    firmy. Tak sądzę, ponieważ mam to dodać do kwestionariusza osobowego.
    Czy w ogóle jest jakieś prawo, które nakazuje, aby pracodawca miał
    świadectwa pracy swoich pracowników? Bo jeśli nie to zignoruję to i
    dam tylko wypełnione formularze.

  • 2. Data: 2007-02-07 14:39:09
    Temat: Re: Praca
    Od: d...@g...com

    On 7 Lut, 15:16, d...@g...com wrote:
> [...]
    > Czy w ogóle jest jakieś prawo, które nakazuje, aby pracodawca miał
    > świadectwa pracy swoich pracowników? Bo jeśli nie to zignoruję to i

    To powyższe to pomyłka - miało być jako opdowiedz

  • 3. Data: 2007-02-07 16:30:12
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby d...@g...com, 7 Feb 2007 06:39:09
    -0800 nie napisał(a), że:

    > To powyższe to pomyłka - miało być jako opdowiedz

    To skorzystaj z cancelowania postów, a nie zamiast posprzątać, to śmiecisz
    następnym postem.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.