PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto w dzisiejszych czasach robic doktorat

  • 21. Data: 2003-07-22 07:28:39
    Temat: Re: czy warto w dzisiejszych czasach robic doktorat
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bfhjts$qe0$1@news.onet.pl...

    > Ych. Ale ile z tym dziadostwem jest jednak roboty...
    <cut>
    I tak i nie:) Tak sie sklada, ze znam jedna czy dwie osoby ktore sie
    doktoryzuja, zupelnie niezle zarabiaja, i ew nadrabiaja jakimis platnymi
    wykladami na uczelni. Wcale nie jest to az takie straszne, maja i
    doswiadczenie zawodowe i materialy do pracy. Da sie zrobic:)
    Sam bym trzasna ale jeszcze do magistra mi brak...:)
    pozdr
    /p