PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ich ugryzc

  • 1. Data: 2003-07-20 21:26:45
    Temat: jak ich ugryzc
    Od: "Gerpi" <g...@g...pl>

    Pracuje w firmie w ktorej nagminnie lamie sie regulamin pracy ( pewnie nie
    ja jeden ). Chodzi mianowicie o to, ze jesli wychodze z pracy po 10
    godzinach to zdaniem przelozonych uciekam z pracy i mi na niej nie zalezy
    bo jest jeszcze praca do zrobienia i juz. Jak moge rozwiazac ten problem ,
    oprocz opcji zwolnienia sie stamtad , no i oczywiscie jesli ktos wie jakie
    mam szanse na odzyskanie pieniedzy za te mnostwo nadgodzin przepracowanych
    dotychczas to prosze pilnie o odpowiedz.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-21 07:20:34
    Temat: Re: jak ich ugryzc
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gerpi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam szanse na odzyskanie pieniedzy za te mnostwo nadgodzin przepracowanych
    > dotychczas to prosze pilnie o odpowiedz.

    Nie myśl o sądzie pracy...

  • 3. Data: 2003-07-21 08:57:43
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Pozdrawiam
    >
    >Zacznij od nich egzekwować to co nakazuje kp.Praca po godz.proszę bardzo
    pisemne polecenie szefa. Zacznij szukać nowej pracy bo to co będziesz robił
    wyżej strasznie ich zdenerwuje.Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-07-21 09:52:25
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    jakis anonim do PIP-u. Zawsze skutkuje

  • 5. Data: 2003-07-21 12:14:11
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Gerpi <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mam szanse na odzyskanie pieniedzy za te mnostwo nadgodzin przepracowanych
    > dotychczas to prosze pilnie o odpowiedz.

    Jest to twój normalny dzień pracy, czy jest tak czasami - na przykład jest
    to związane z kończeniem jakiegoś projektu ?

  • 6. Data: 2003-07-21 12:22:53
    Od: "Gerpi" <g...@g...pl>

    nie jest to zwiazane z konczeniem zadnego projektu, jest to zwiazane z tym
    zeby kierowcy mogli rozwiezc towar do klientow na czas, ale to przeciez nie
    moja wina ze personel do przygotowania tego towaru jest zbyt szczuply :) ,
    pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/