PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy pracodawca moze zmusic do pracy w soboty?

  • 1. Data: 2002-06-26 07:07:03
    Temat: czy pracodawca moze zmusic do pracy w soboty?
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    j.w.
    w umowie (na czas okreslony) nie mam nic na ten temat - a ze wzgledu na
    prace w godzinach 10-18 na tygodniu praktycznie nic nie moge zalatwic. Poza
    tym studia zaoczne sobota-niedziela :(.

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 2. Data: 2002-06-26 14:10:36
    Temat: Odp: czy pracodawca moze zmusic do pracy w soboty?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sebol <l...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a
    fbp3l$4ro$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > prace w godzinach 10-18 na tygodniu praktycznie nic nie moge zalatwic. Poz

    Zalezy od specyfiki stanowiska i firmy:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/KPracy/kpracy
    .html#d6r1

    --