PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1praca - preferencyjne warunki dla absolwentow?

  • 1. Data: 2002-06-25 19:55:06
    Temat: 1praca - preferencyjne warunki dla absolwentow?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!

    Wyczytałem gdzies: "Program 1 Praca skierowany jest tylko do osób, które
    posiadają status absolwenta, a więc do osób bezrobotnych w okresie do 12
    miesięcy od dnia określonego w dyplomie lub świadectwie ukończenia szkoły"

    W tym roku koncze zaoczne studia i uzyskuje tytuł mgr, wczesniej uzyskalem
    tytul licencjata. Obecnie pracuje, ale poza tym mysle o wlasnej
    dzialalnosci. Czy w zwiazku z tym, iz nie jestem osoba bezrobotna - nie
    przysluguja mi ulgi zwiazane z programem "pierwsza praca"? Chcialbym dalej
    pracowac w obecnej firmie, a poza tym prowadzic wlasna dzialalnosc.
    Czy aby skorzystac z preferencyjnych warunkow konieczne jest zarejestrowanie
    sie w UP?
    pozdrawiam
    w_n

  • 2. Data: 2002-06-26 07:04:22
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    poczytaj sobie najpierw www.1praca.gov.pl

    Jean

  • 3. Data: 2002-06-26 17:35:22
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > poczytaj sobie najpierw www.1praca.gov.pl

    Ten link jest do kitu, no moze nie sam link a strona, ktora sie pod nim
    znajduje - zero konkretow i olewactwo - nie odpisuja na maile

    w_n

  • 4. Data: 2002-06-27 08:28:27
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesięcy od dnia określonego w dyplomie lub świadectwie ukończenia szkoły"

    Slyszalam w radiowej "Trojce", ze ten program to kolejna sciema rzadu.
    Program jest, gora kasy na niego poszla, ale nic sie nie dzieje. Na stronie
    tylko same zapewnienia, zabawne haslo SUKCES i niewiele poza tym. Na
    telefony nikt nie odpowiada, nawet na platnych liniach, ma maile tez nie ma
    odzewu, kasy na kredyty tez brak. A w Urzedach Pracy w ogole nic nie wiedza
    na temat tego programu. Podobno pracodawcy przychodza po info i zeby
    zatyrudnic absolwentow, a panie w UP sie dziwia.
    Ale moze po tej audycji, w ktorej zreszta duzo wady nalal wice minister
    pracy, cos sie ruszylo.
    Daj znac, jak cos Ci sie uda zamieszac!
    Powodzenia!

  • 5. Data: 2002-06-27 08:43:58
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]

    odzewu, kasy na kredyty tez brak. A w Urzedach Pracy w ogole nic nie wiedza
    na temat tego programu. Podobno pracodawcy przychodza po info i zeby
    zatyrudnic absolwentow, a panie w UP sie dziwia. Wniosek z programu -
    najlepiej, absolwencie, jakbys zadbal o siebie sam!

  • 6. Data: 2002-06-27 19:48:52
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    > Daj znac, jak cos Ci sie uda zamieszac!

    Oj chyba cos sie ruszylo - bo na maila odpisali;)
    w_n