PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienia w telewizji

  • 1. Data: 2002-06-25 21:05:41
    Temat: Zwolnienia w telewizji
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Duzo ostatnio czytałem ale tylko krotkich notatek na temat zwolnien w telewizji
    znanych osob. Zastanawia mnie to ze osoby ktore czesto ogladamy i moze nawet
    lubimy znajduja sie pod presja ewentualnych zwolnien. Czy to nie podwaza
    wiarygodnosci telewizyjnego przekazu?
    hans1

  • 2. Data: 2002-06-26 06:41:33
    Temat: Re: Zwolnienia w telewizji
    Od: "Kim" <s...@p...fm>

    To jakas nowa teoria konspiracji czy chcesz outworzyc jakis fundusz na rzecz
    znanych busiek ?

  • 3. Data: 2002-06-26 08:13:53
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Nie raczej chodzi mi o to że w telewizji o tym co sie dzieje decyduja luzdzie
    ktorych nie widzimy i nie nie mozemy poddac ocenie. I wogole jest dla mnie
    dziwne ze osoby ktore wydawaly mi sie do tej pory polbogami tak naprawde sa
    zwyklymi pracownikami drzacymi na mysl o zwolnieniu, starajacymi sie
    przypodobac swoim pracodawcom a nie np. mowic prawde.
    hans1

  • 4. Data: 2002-06-26 09:24:35
    Od: "Joe User" <j...@m...corporation.com>

    Tak do konca to nie jest tak jak ty myslisz (przynajmniej mnie sie tak
    zdaje). Jesli chodzi ci o znane twaze z teelewizora to raczej kazdy kto (ma
    znana twaz) zaraz po zwolnieniu znajdzie jakas robote w innej telewizji.
    Teraz jest taka konkurencja ze moga sobie wybierac. Wiec chyba raczej jest
    odwrotnie i to telewizja sie martwi

  • 5. Data: 2002-06-26 21:59:06
    Od: Katy <k...@a...net>

    Dnia 2002-06-26 11:24, Użytkownik Joe User napisał:
> [...]
    > Teraz jest taka konkurencja ze moga sobie wybierac. Wiec chyba raczej jest

    A ja wiem z pierwszej reki, ze wlasnie ludzie znani rowniez maja klopoty
    z poszukiwaniem pracy tak jak kazdy inny czlowiek. I drza na mysl o
    zwolnieniu. A telewizja teraz oszczedza, redukuje etaty i zwalnia. Za
    mniejsze pieniadze przyjdzie ktos mniej znany i co? Bedziesz ogladal?
    Bedziesz.

    Katy

  • 6. Data: 2002-07-05 20:03:58
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    Joe User wrote:

> [...]
    > Teraz jest taka konkurencja ze moga sobie wybierac. Wiec chyba raczej jest

    Tak, szkoda tylko ze ci znani i "lubiani" otrzymuja czesto prace
    (niekoniecznie w tv) jedynie za twarz.. Firmy zyskuja wtedy lepsza
    renome, bo przeciez "u nas pracuje ten/ta .. z tv" ale niestety czesto
    tez okazuje sie ze nie potrafia oni nic poza reklama wlasnej osoby..
    Oczywiscie, nie wszyscy, ale takie przypadki sie zdarzaja..