PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???

  • 11. Data: 2003-06-04 18:20:13
    Temat: Re: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Obserwator z ramienia" <o...@h...com> wrote in news:g8qDa.8317
    $h...@n...primus.ca:

    /ciach.../

    > Cóz wiec z tego,
    > ze jeszcze dosc ich,
    > do morderstwa szykujacych atomy,
    > my ojczyzny naszej mlodosci
    > nie oddamy nigdy nikomu !

    Ja wiem, ze tam u Was duza wilgotnosc powietrza ...ale, ze az tak dziala na mozg to
    nie
    przypuszczalem ! :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-06-04 18:47:53
    Temat: Re: czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "marek9993" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Radzę uzupełnić luki w wiadomościach. Kolega jest niedoinformowany. Kryzys
    > kapitalizmu jest faktem. Wirtualny świat wskaźników ekonomicznych, akcji,
    > procentów zysków, wirtualnych banków, przeszklonych biur, klimatyzacji,
    itp.
    > chwieje się przy lada podmuchu i totalne kryzysy wywoływane są przez
    > wiadomości, które kiedyś nawet najbardziej znudzony pies by nie powąchał.
    Na
    > styku tego wirtualnego świata i świata rzeczywistego, tego z
    przeludnieniem,
    > niszczonym środowiskiem, rabunkową gospodarką surowcami, rosnącym
    > bezrobociem, rosnącym głodem i nędzą &#8211; iskrzy coraz bardziej.

    I tak o to historia zatoczyla kolo.
    Pan marek9993 (notabene dziwnie znany nick :) po 100 latach historii
    marksizmu wynalazl go od nowa.
    Po dlugosci tego postu widac, zes pan niezly czerwony oszolom, dlatego nie
    bede dyskutowal z panem na argumenty.
    Pan sie kwalifikujesz do natychmiastowego odstrzalu zanim zdazysz narobic
    wiecej szkod.
    Na barykady!!! Prowadz wodzu!

    Walker

  • 13. Data: 2003-06-04 20:42:48
    Temat: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    W pokoju, gdzie gole katy
    swiecily pustkami -
    nie dziala, nie granice,
    nie linie frontów,
    tylko biurko ich rozdzielalo.

    W pokoju,
    gdzie duzo palili,
    a mówili
    niechetnie i malo,
    i kazde pytanie
    palilo,
    i kazda odpowiedz
    klamala.

    Serce krzyczalo:
    'Patrz,
    patrz w oczy',
    a majorowi
    chcialo sie spac,
    tyle nocy...
    nie dospanych,
    metnych,
    poplatanych,
    od dymu ciasnych
    'wyprowadzic'
    rzekl konwojentom
    i zasnal.

    Spij, majorze,
    swit niedaleko,
    widzisz:
    ksiezyc zaciaga warte:
    szósty rok juz nie spi Bezpieka,
    strzegac ziemi
    panom wydartej.

    Brnela noc
    przez serce,
    przez rzyska,
    kolejami sie snula,
    po torach,
    i przyszedl towarzysz Dzierzynski
    do towarzysza majora.

    Z krzesla zrywajac sie,
    patrzac,
    (przeciez twarz te od dziecka znales),
    major stana na bacznosc
    i slow
    nie potrafil znalesc.
    Barki zdretwiale, ból cial,
    tetno walilo w skroniach.

    - Towarzyszu Dzierzynski,
    pozwólcie.
    Opowiem o nas.

    Chyba chcecie wiedziec,
    jak dzisiaj,
    jakie sprawy
    i jakie troski ?
    Zwyciezylismy, towarzyszu,
    nowa
    budujemy Polske.

    Z gruzów,
    z ruin
    rosnie budowa,
    robociarz rzadzi,
    kolejarz,
    hutnik.
    Towarzyszu,
    wam tylko powiem,
    jakze bywa tu czasem trudno.

    Jeszcze wróg
    do konca nie ulegl,
    jeszcze w owczej
    chowa sie skórze
    jeszcze siedzi na miedzy kulak,
    w czarne grunty lapy zanurzyl.
    rózna swolocz
    po zapadlych,
    ciemnych powiatach.

    'Ale wy musicie podolac'
    rewolucja nam powiada.

    Podolamy,
    choc nie z zelaza,
    przeciez po to jestesmy na ziemi;
    naszej Partii,
    naszej klasy,
    nigdy w zyciu nie zawiedziemy !

    Dzierzynski patrzyl:
    jakze ojczysta
    noc
    za oknem
    drzewa kolysze:
    - Cóz, jestem starym czekista,
    a zazdroszcze wam,
    towarzyszu.

    Zazdroszcze wam nocy lódzkiej,
    tej,
    na Piotrkowskiej,
    i tej w oczach
    znajomej,
    ludzkiej,
    niespokojnej bezpieczniackiej troski.

    Zamilkl
    opuscil rece,
    usmiechnal sie,
    prosto
    bez zalu:
    - Wiecie
    wtedy
    gdy nawalilo serce,
    to wlasnie widzialem.

    Major piesci zaciska,
    a piesci ma ciezkie, czerstwe,
    i idzie Feliks Dzierzynski
    z majorem
    przez gmach Bezpieczenstwa.

    'To wlasnie widzialem'
    echo na pietrach krzyczy,
    prezac zmeczone ciala,
    wyciagaja sie wartownicy.

    Oczy otwarte na osciez,
    ramie obok ramienia,
    ludzie z krwi i kosci,
    ludzie z prawdziwego zdarzenia.

    Major obudzil sie,
    stanal,
    zadzwonil,
    kazal wywolac,
    i znów padaly pytania
    i znów klamala odpowiedz.

    Slowa milczaly,
    sztywne,
    i mysl urywala sie raptem,
    lecz nawet z tych negatywów
    major wywola prawde.

    'To wlasnie widzialem' -
    echo powtórzy,
    i teraz
    biurko
    co ich rozdzielalo
    najezy sie klami papierow.

    Notuj, majorze, notuj,
    szukaj, majorze, nici,
    zadna brunatna holota
    nie powstrzyma naszego zycia.

    Stary przed toba wróg,
    szpieg i kret,
    ty go w garsci masz,
    mysla mysl zaklamana pruj,
    slowo kazde na dloni waz.

    Za nim
    wojen wodorowy mit,
    dolarami mu kieszen dzwieczy,
    a za toba jestesmy my,
    nas majorze o wiele wiecej.

  • 14. Data: 2003-06-04 21:29:44
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

    > Ja wiem, ze tam u Was duza wilgotnosc powietrza ...ale, ze az tak dziala
    na mozg to nie
    > przypuszczalem ! :-)
    >
    > W.

    No wiec jeszcze raz cytat, zebys okreslil dokladnie KOMU sie wilgoc rzuca na
    mozg :))

    "Ja o tym wiedziałem już w roku 1986-87
    , na studiach miałem zajęcia z ekonomii z wykładowcą
    który niejednokrotnie bywał na zachodzie.
    Na jednym wykładów rozmowa zeszła na temat kapitalizmu.
    Wszyscy studenci byli bardzo za wprowadzeniem kapitalizmu w Polsce.
    Nasz wykładowca (młody wówczas człowiek) omal nie krzyczał na nas
    usilnie starając nam wytłumaczyć że tam na zachodzie nawet tylko trochę
    starszych już w ogóle nie chcą zatrudniać. Że tam ludzie popełniają
    samobójstwa.
    I że prawda jest jedna - trzymają ludzi w bezrobociu , po prostu za mordę,
    i na zachodzie już świadomość dojrzewa.
    I że żadne teorie o tym że pracy nie ma , bo gospodarka w danej chwili
    jest w stagnacji po prostu jest pozbawiona sensu; zwalniaja ludzi ,
    związki zawodowe coś tam wywalczą to zaraz znów zatrudniają i tak bawią się
    w kotka i myszkę.
    Że zbliża się olbrzymi kryzys kapitalizmu ponieważ praca staje się
    w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie
    zgodzić."

  • 15. Data: 2003-06-05 08:49:27
    Od: "abb" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Obserwator z ramienia" <o...@h...com> napisał w
    wiadomości news:BQqDa.8418$cF2.1303@news.primus.ca...
> [...]
    > w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    > do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie

    Kolega czytał Marksa ?
    Wątpię czy w ogóle jakąś książkę przez ostatnie 10 lat.
    Jeśli chcesz widzieć kolego to marksizm całkiem ma się dobrze na Zachodzie i
    na świece w ogóle.
    Natomiast Polska to jest totalne zadupie. Tak m.in powiedział prof Schaff.
    Jeśli nie wierzysz pojedź na Zachód i popytaj.
    Generalnie teoria Marksa sprawdza się.
    Bye

  • 16. Data: 2003-06-05 09:01:31
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Obserwator z ramienia <o...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    > do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie

    Sadząc z &#8222;poectwa&#8221; podwieszonego wyżej to z kolegi niezły kawał oszołoma.
    To pewnie przez nadużywanie wirtualnej rzeczywistości czas się koledze
    zatrzymał.
    Nie wiem na której dekadzie ubiegłego stulecia, bo nie znam tego tekstu, ale
    radzę nie jarać tyle, bo to się może źle skończyć. Cola oraz produkty
    McDonalda i KFC kurczą ludzi pod każdym względem, jeżeli stanowią podstawę
    diety. Do tego wspomagający się przy nauce amfą gubią szybko to czego się
    nauczyli, a poza tym amfa powoduje spustoszenie w zdobytych wcześniej
    wiadomościach i doświadczeniach powodując częste odmienne stany świadomości,
    a czasie których delikwent jest nadzwyczaj podatny na propagandę najniższych
    lotów. Ja wiem, że bieda i bezrobocie nie są medialne i dlatego kolega nie ma
    pojęcia o ich istnieniu jak również o kruchości wirtualnego świata
    kapitalizmu. Kiedyś kilka lat wojny powodowało światowy kryzys, a teraz
    wystarczy zniszczenie dwóch budynków. Firmy i banki są ze sobą tak powiązane
    jak części składowe domku z kart &#8211; wystarczy usunąć jedną i wali się
    wszystko. Inny przykład: zwiększająca się z roku na rok ilość klęsk
    żywiołowych oraz ich rozmiary, spowoduje zapewne upadek firm
    ubezpieczeniowych a to jak w efekcie domina spowoduje następne kryzysy.
    Jeżeli nie powstanie coś co zastąpi obecny przestarzały system
    kapitalistyczny, to przetrwają tylko społeczeństwa prowadzące gospodarkę
    naturalną. Przypominam uprzejmie, że tajne laboratoria nadal pracują pełną
    parą i miliardy dolarów trwonione są na przerabianie na broń wszystkiego co
    się na broń nadaje &#8211; ze szczególnym uwzględnieniem mikrobów, głupi politycy i
    jeszcze głupsi wojskowi, mają nadzieję, że skażenie biologiczne będzie
    łatwiej usunąć niż radioaktywne, a sądzą po efekcie ubocznym tych badań,
    którym są coraz częstsze epidemie dziwnych chorób, widać że są w błędzie.
    W zasadzie nie mam nic przeciw wejściu Polski do UE bo w grupie raźniej, ale
    doświadczenie życiowe nauczyło mnie, że Polska jest na tyle dziwnym krajem,
    że nie sprawdzają się tu ani prawa ekonomii, ani fizyki. Ktoś w necie
    napisał, że &#8222;wchodzimy do UE na pełnym rozwarciu&#8221;, czyli zero troski o
    własny
    interes &#8211; byle innym było wygodnie. Jedyną namacalną korzyścią będzie
    możliwość swobodnego podróżowania i osiedlania się, a to kolegę na pewno
    wciąąąąąąąąąąąąąąąga. Ale to teoria, bo oni do nas przyjadą, a my tam nie
    pojedziemy ze względów oczywistych. Ceny wzrosną, bezrobocie też i to na
    pewno bardziej niż przewidują analitycy. Czytałem, że prawodawstwo unijne
    spowoduje wzrost cen w Polsce, ale nie doczytałem, czy jest taki przepis,
    który wymusi podwyżkę płac do poziomu najuboższego obecnie kraju UE. Jak znam
    życie to decydenci wymyślą, że to my jesteśmy teraz tym najuboższym krajem i
    płace pozostaną takie same. Skutek tego, przy jednoczesnym wzroście cen
    towarów i usług nietrudno przewidzieć. Skoro w sklepach wszystko jest, to
    przecież nikt nie będzie zakładał nowych firm. Chyba, że założy swoją firmę w
    nadziei pożarcia konkurentów, ale to by potwierdzało nie tylko moje zdanie o
    kryzysie i dekadencji kapitalizmu.
    Czy ktoś jest wstanie w LOGICZNY (bez wysyłania mnie gdzieś tam i propozycji
    odstrzału) sposób udowodnić, że się mylę?

    A poza tym mój nick z niczym mi się nie kojarzy &#8211; widocznie dlatego, że
    jestem kompletnie zielony z marksizmu - w przeciwieństwie do kolegi :)))

    Marek

  • 17. Data: 2003-06-05 17:16:34
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <jQKDa.11310$vM3.11087@news.primus.ca>, Obserwator z ramienia wrote:
    > Sadzac po ilosci wypocin to z kolegi musi byc swir jak cholera.
    > Nie bede ci wykazywal, ze ci sie czas zatrzymal na mlodosci twojego dziadka.
    > Moge ci tylko zalecic zintensyfikowanie masturbacji, podobno pomaga na glowe

    No tak, Jasiek z TOronto, że też od razu nie poznałem.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 18. Data: 2003-06-05 20:12:41
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "abb" <k...@g...pl> wrote in message

    > Kolega czytał Marksa ?

    Trzeba wiedziec o czym mysli wrog, by moc z nim walczyc.

    > Wątpię czy w ogóle jakąś książkę przez ostatnie 10 lat.

    He, he... pisze prosto z pod budki z piwem, a wroble tutaj cwierkaja, ze abb
    przez ostatnie 10 minut nie obtarl sobie tego gila co mu zwisa z nosa.

    > Jeśli chcesz widzieć kolego to marksizm całkiem ma się dobrze na Zachodzie
    > na świece w ogóle.

    Dzieki, o Uczony. Nigdy bym na to nie wpadl.
    I co sie dziwic, ze nie masz pracy z takim pojeciem o swiecie i zyciu?

    > Natomiast Polska to jest totalne zadupie. Tak m.in powiedział prof Schaff.
    > Jeśli nie wierzysz pojedź na Zachód i popytaj.
    > Generalnie teoria Marksa sprawdza się.

    Sprawdza sie?
    Na zadupiu?
    Nie watpie :))

    W.

  • 19. Data: 2003-06-05 20:15:10
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

  • 20. Data: 2003-06-06 05:41:23
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > W zasadzie nie mam nic przeciw wejściu Polski do UE bo w grupie raźniej, ale
    > doświadczenie życiowe nauczyło mnie, że Polska jest na tyle dziwnym krajem,
    > że nie sprawdzają się tu ani prawa ekonomii, ani fizyki.

    Einstein!

> [...]
    a to kolegę na
    pewno wciąąąąąąąąąąąąąąąga. Ale to teoria, bo oni do nas przyjadą, a my tam nie

    A po co do nas przyjadą???

    Czytałem, że prawodawstwo unijne spowoduje wzrost cen w Polsce,

    Powiedz gdzie to przeczytałeś

    Skoro w sklepach wszystko jest, to przecież nikt nie będzie zakładał nowych firm.

    Tak. To jest przeciez logiczne :)

    > Czy ktoś jest wstanie w LOGICZNY (bez wysyłania mnie gdzieś tam i propozycji
    > odstrzału) sposób udowodnić, że się mylę?

    Niestety nie da się, gdyż takie przypadki tylko leczy się a nie dyskutuje z nimi.

    mer