PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy można znaleźć prace w wieku 46 lat??? › Re: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    From: " " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    Date: Thu, 5 Jun 2003 09:01:31 +0000 (UTC)

    Obserwator z ramienia <o...@h...com> napisał(a):

    > "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

> [...]
    > I że prawda jest jedna - trzymają ludzi w bezrobociu , po prostu za mordę,
    > i na zachodzie już świadomość dojrzewa.
    > I że żadne teorie o tym że pracy nie ma , bo gospodarka w danej chwili
    > jest w stagnacji po prostu jest pozbawiona sensu; zwalniaja ludzi ,
    > związki zawodowe coś tam wywalczą to zaraz znów zatrudniają i tak bawią się
    > w kotka i myszkę.
    > Że zbliża się olbrzymi kryzys kapitalizmu ponieważ praca staje się
    > w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    > do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie

    Sadząc z &#8222;poectwa&#8221; podwieszonego wyżej to z kolegi niezły kawał oszołoma.
    To pewnie przez nadużywanie wirtualnej rzeczywistości czas się koledze
    zatrzymał.
    Nie wiem na której dekadzie ubiegłego stulecia, bo nie znam tego tekstu, ale
    radzę nie jarać tyle, bo to się może źle skończyć. Cola oraz produkty
    McDonalda i KFC kurczą ludzi pod każdym względem, jeżeli stanowią podstawę
    diety. Do tego wspomagający się przy nauce amfą gubią szybko to czego się
    nauczyli, a poza tym amfa powoduje spustoszenie w zdobytych wcześniej
    wiadomościach i doświadczeniach powodując częste odmienne stany świadomości,
    a czasie których delikwent jest nadzwyczaj podatny na propagandę najniższych
    lotów. Ja wiem, że bieda i bezrobocie nie są medialne i dlatego kolega nie ma
    pojęcia o ich istnieniu jak również o kruchości wirtualnego świata
    kapitalizmu. Kiedyś kilka lat wojny powodowało światowy kryzys, a teraz
    wystarczy zniszczenie dwóch budynków. Firmy i banki są ze sobą tak powiązane
    jak części składowe domku z kart &#8211; wystarczy usunąć jedną i wali się
    wszystko. Inny przykład: zwiększająca się z roku na rok ilość klęsk
    żywiołowych oraz ich rozmiary, spowoduje zapewne upadek firm
    ubezpieczeniowych a to jak w efekcie domina spowoduje następne kryzysy.
    Jeżeli nie powstanie coś co zastąpi obecny przestarzały system
    kapitalistyczny, to przetrwają tylko społeczeństwa prowadzące gospodarkę
    naturalną. Przypominam uprzejmie, że tajne laboratoria nadal pracują pełną
    parą i miliardy dolarów trwonione są na przerabianie na broń wszystkiego co
    się na broń nadaje &#8211; ze szczególnym uwzględnieniem mikrobów, głupi politycy i
    jeszcze głupsi wojskowi, mają nadzieję, że skażenie biologiczne będzie
    łatwiej usunąć niż radioaktywne, a sądzą po efekcie ubocznym tych badań,
    którym są coraz częstsze epidemie dziwnych chorób, widać że są w błędzie.
    W zasadzie nie mam nic przeciw wejściu Polski do UE bo w grupie raźniej, ale
    doświadczenie życiowe nauczyło mnie, że Polska jest na tyle dziwnym krajem,
    że nie sprawdzają się tu ani prawa ekonomii, ani fizyki. Ktoś w necie
    napisał, że &#8222;wchodzimy do UE na pełnym rozwarciu&#8221;, czyli zero troski o
    własny
    interes &#8211; byle innym było wygodnie. Jedyną namacalną korzyścią będzie
    możliwość swobodnego podróżowania i osiedlania się, a to kolegę na pewno
    wciąąąąąąąąąąąąąąąga. Ale to teoria, bo oni do nas przyjadą, a my tam nie
    pojedziemy ze względów oczywistych. Ceny wzrosną, bezrobocie też i to na
    pewno bardziej niż przewidują analitycy. Czytałem, że prawodawstwo unijne
    spowoduje wzrost cen w Polsce, ale nie doczytałem, czy jest taki przepis,
    który wymusi podwyżkę płac do poziomu najuboższego obecnie kraju UE. Jak znam
    życie to decydenci wymyślą, że to my jesteśmy teraz tym najuboższym krajem i
    płace pozostaną takie same. Skutek tego, przy jednoczesnym wzroście cen
    towarów i usług nietrudno przewidzieć. Skoro w sklepach wszystko jest, to
    przecież nikt nie będzie zakładał nowych firm. Chyba, że założy swoją firmę w
    nadziei pożarcia konkurentów, ale to by potwierdzało nie tylko moje zdanie o
    kryzysie i dekadencji kapitalizmu.
    Czy ktoś jest wstanie w LOGICZNY (bez wysyłania mnie gdzieś tam i propozycji
    odstrzału) sposób udowodnić, że się mylę?

    A poza tym mój nick z niczym mi się nie kojarzy &#8211; widocznie dlatego, że
    jestem kompletnie zielony z marksizmu - w przeciwieństwie do kolegi :)))

    Marek