PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje materiałów

  • 1. Data: 2003-06-02 11:14:56
    Temat: Poszukuje materiałów
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam,
    Poszukuję materiałów do pracy na temat: "Stanowisko pracy widziane procesowo".
    Czy ktoś z Was może mi pomóc w tej sprawie?
    Dzięki wielkie.

  • 2. Data: 2003-06-03 16:05:46
    Temat: Re: Poszukuje materiałów
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    Dnia 2 Jun 2003 13:14:56 +0200, m...@p...onet.pl napisał:

    > Witam,
    > Poszukuję materiałów do pracy na temat: "Stanowisko pracy widziane procesowo".
    > Czy ktoś z Was może mi pomóc w tej sprawie?
    > Dzięki wielkie.

    Naprawdę masz nadzieję że na tej grupie dostaniesz interesujące Cię
    wiadomości? Przejrzyj całą listę dostępnych grup na serwerze (np. onetu).
    Tylko to już nie ze strony www (jest tam za mało grup). Chyba na dole
    strony znajdziesz instrukcje jak skonfigurować czytnik grup dyskusyjnych.
    Na początek wystarczy Outlook Express. W około 17 tys. grup których nazwy
    sciągniesz na pewno znajdziesz odpowiednią dla ciebie.
    --
    Przed wysłaniem na priv zdekoduj adres.
    http://www.robaczki3.republika.pl

    Pozdrawiam.