PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???

  • 21. Data: 2003-06-06 08:26:47
    Temat: Re: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    Od: "leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > jak części składowe domku z kart &#8211; wystarczy usunąć jedną i wali się
    > wszystko. Inny przykład: zwiększająca się z roku na rok ilość klęsk
    > żywiołowych oraz ich rozmiary, spowoduje zapewne upadek firm
    > ubezpieczeniowych a to jak w efekcie domina spowoduje następne kryzysy.

    Służę uprzejmie (to dotyczy dolnego akapitu).

    Spowoduje wzrost stawek ubezpieczeniowych, a nie upadek firm
    ubezpieczeniowych.

  • 22. Data: 2003-06-06 11:49:47
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Spowoduje wzrost stawek ubezpieczeniowych, a nie upadek firm
    > ubezpieczeniowych.

    To jest logiczne, ale kataklizm dużo większy niż WTC może spowodować upadek
    firm ubezpieczeniowych z powodu "kosmicznych" wypłat - zanim zdążą zwiększyć
    stawki :)
    Ale nadal jestem nieprzekonany i uważam, że system jest chory.
    Marek

  • 23. Data: 2003-06-06 22:13:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    leszek napisał:

    > Spowoduje wzrost stawek ubezpieczeniowych, a nie upadek firm
    > ubezpieczeniowych.

    Może inaczej - spowoduje w początkowym okresie wzrost stawek
    ubezpieczeniowych [zafiksowanie dużych firm na wypróbowanym sposobie
    działania] --> spowoduje powstanie alternatywnych metod ubezpieczeń a
    tym samym powstania nowych firm new ubezpieczeń --> upadek dużych firm
    lub absoprbcja nowych metod.

    Flyer

  • 24. Data: 2003-06-08 10:18:22
    Temat: Re: czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???
    Od: s...@p...onet.pl

    > "abb" <k...@g...pl> wrote in message
    > mordę,
    > się
    >
    > Z powyzszego wywodu wynika, ze Sz. Pan studiowal na WUML-u.
    > Moim zdaniem stracone lata :))
    > Ciekawe gdzie ten Panski wykladowca teraz jest?
    > W SLD czy moze na zgnilym Zachodzie.
    > Chcialbym zobaczyc jego mine po upadku calkiem nie tego co przewidywal.
    > Jego student zreszta tez niezly pojeb.
    >
    > Walker
    >
    >Witam
    Nie masz zielonego pojęcia co to WUML to po pierwsze a po drugie jak nie masz
    argumentów to używasz SLD, przecież oni już zaprzestali brnić przeciętnego
    człowieka i odeszli od haseł lewicowych to są centryści. Pozdrawiam.