PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???

  • 1. Data: 2003-06-02 12:33:28
    Temat: czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???
    Od: "Jerzy" <k...@t...pl>

    prosze o wypowiedzi na ten temat, mężczyzna w sile wieku, tylko dno z powodu
    wieku, pracodawca się odrazu zniechęca słysząc taki wiek?

    prosze o opinie na priva

  • 2. Data: 2003-06-02 18:27:11
    Temat: Re: czy można znaleźć prace w wieku 46 lat???
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Jerzy <k...@t...pl> napisał(a):

    > prosze o wypowiedzi na ten temat, mężczyzna w sile wieku, tylko dno z powodu
    > wieku, pracodawca się odrazu zniechęca słysząc taki wiek?
    >
    > prosze o opinie na priva
    >
    >Witam
    B. trudno ,prawie rzecz niemożliwa. 20 kilkulatkowi da 800 zł albo mniej i
    zrobi to samo to co Ty. Chcieliśmy kapitalizmu i mamy. Życzę powodzenia w
    poszukiwaniu pracy. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-06-03 12:42:30
    Od: "abb" <k...@g...pl>

    Ja o tym wiedziałem już w roku 1986-87
    , na studiach miałem zajęcia z ekonomii z wykładowcą
    który niejednokrotnie bywał na zachodzie.
    Na jednym wykładów rozmowa zeszła na temat kapitalizmu.
    Wszyscy studenci byli bardzo za wprowadzeniem kapitalizmu w Polsce.
    Nasz wykładowca (młody wówczas człowiek) omal nie krzyczał na nas
    usilnie starając nam wytłumaczyć że tam na zachodzie nawet tylko trochę
    starszych już w ogóle nie chcą zatrudniać. Że tam ludzie popełniają
    samobójstwa.
    I że prawda jest jedna - trzymają ludzi w bezrobociu , po prostu za mordę,
    i na zachodzie już świadomość dojrzewa.
    I że żadne teorie o tym że pracy nie ma , bo gospodarka w danej chwili
    jest w stagnacji po prostu jest pozbawiona sensu; zwalniaja ludzi ,
    związki zawodowe coś tam wywalczą to zaraz znów zatrudniają i tak bawią się
    w kotka i myszkę.
    Że zbliża się olbrzymi kryzys kapitalizmu ponieważ praca staje się
    w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie
    zgodzić
    Dla nas owczesnych studentów żyjących w socjalizmie to co starał się nam
    wyjaśnić
    było zupełną abstrakcją.
    Jednak wszystko się to sprawdziło we współczesnej Polsce.
    Nasza tragedia polega jednak na tym że cały przemysł został zniszczony.
    I dlatego w Polsce po prostu nie ma gdzie ludzi zatrudnić.
    Pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-06-03 13:22:24
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    abb <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    > do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie

    Przeprowadź się w takim razie na Kubę albo do Korei Północnej. Nie ma
    burżuazji i stuprocentowe zatrudnienie.

  • 5. Data: 2003-06-03 23:01:18
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przeprowadź się w takim razie na Kubę albo do Korei Północnej. Nie ma
    > burżuazji i stuprocentowe zatrudnienie.

    następny, który z braku rozsądnych argumentów wysyła dyskutanta na Kubę, itp
    Marek

  • 6. Data: 2003-06-03 23:11:11
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    abb <k...@g...pl> napisał(a):

    >Ja o tym wiedziałem już w roku 1986-87
    ja się tego spodziewałem w 1989 i mam marną satysfakcję, że głosowałem przeciw

    > i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie zgodzić
    jedyny ratunek to ujemny przyrost naturalny, ale na to Kościół się nie chce
> [...]

    współczesnej Polsce. Nasza tragedia >polega jednak na tym że cały przemysł
    został zniszczony. I dlatego w Polsce po prostu nie ma >gdzie ludzi
    dla obecnych uczniów i studentów jest to też ciągle zupełna abstrakcja &#8211;
    dopóki są młodzi i zdrowi oczywiście.

    Marek

  • 7. Data: 2003-06-04 06:02:07
    Od: "abb" <k...@g...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zatrudnić.
    > dla obecnych uczniów i studentów jest to też ciągle zupełna abstrakcja

    Ich sytuacja jest jeszcze tragiczniejsza.
    Według obliczeń prof Kabaja specjalisty od rynku pracy w roku około 2010
    trzeba w Polsce stworzyć 10 mln miejsc pracy żeby uniknąć znaczącego
    bezrobocia !!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam !

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2003-06-04 09:27:55
    Od: "marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    Obserwator z ramienia <o...@h...com> napisał(a):

    > "abb" <k...@g...pl> wrote in message
    > mordę,
    > się
    >
    > Z powyzszego wywodu wynika, ze Sz. Pan studiowal na WUML-u.
    > Moim zdaniem stracone lata :))
    > Ciekawe gdzie ten Panski wykladowca teraz jest?
    > W SLD czy moze na zgnilym Zachodzie.
    > Chcialbym zobaczyc jego mine po upadku calkiem nie tego co przewidywal.
    > Jego student zreszta tez niezly pojeb.
    >
    > Walker

    Radzę uzupełnić luki w wiadomościach. Kolega jest niedoinformowany. Kryzys
    kapitalizmu jest faktem. Wirtualny świat wskaźników ekonomicznych, akcji,
    procentów zysków, wirtualnych banków, przeszklonych biur, klimatyzacji, itp.
    chwieje się przy lada podmuchu i totalne kryzysy wywoływane są przez
    wiadomości, które kiedyś nawet najbardziej znudzony pies by nie powąchał. Na
    styku tego wirtualnego świata i świata rzeczywistego, tego z przeludnieniem,
    niszczonym środowiskiem, rabunkową gospodarką surowcami, rosnącym
    bezrobociem, rosnącym głodem i nędzą &#8211; iskrzy coraz bardziej. Radzę
    zainteresować się np.: 20/80 &#8211; &#8222;rewelacyjnym&#8221; planem z dziedziny HR
    rozważaniami na temat &#8222;trzeciej fali&#8221; &#8211; nowej rewolucji na miarę
    rewolucji
    rolniczej i przemysłowej, a także zainteresować się tym komu tak naprawdę w
    obecnej chwili najbardziej opłaca się globalizacja. Jeżeli jeszcze nie
    zwariowałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany, albo uległeś
    dezinformacji. Dla ciebie najważniejsze jest to żeby cola i piwo były dobrze
    zmrożone, a hamburgery dobrze wypieczone. Ty masz i luzik, a że inni nie mają
    to ich problem. Świat zwariował już dość dawno temu, ale niestety mało kto to
    zauważył. Nazywanie pojebem tego, który widzi że jest źle i coraz gorzej,
    świadczy o tym że jesteś podatny na propagandę sukcesu i masz klapy na
    oczach. Ten sukces jest zarezerwowany dla nielicznych &#8211; ani dla ciebie, ani
    dla mnie &#8211; i choćbyś pękł to powyżej pępka nie podskoczysz. Takie filmy
    jak &#8222;Chiński syndrom&#8221; odsłaniają przegnite korzenie tego systemu, który
    tak
    się tobie podoba. Przeczytaj cykl powieści Artura C. Clarka &#8222;Rama&#8221;.
    Powiesz
    zapewne, że to tylko powieść s.f. a więc bajka, ale nie chodzi o szczegóły
    techniczne &#8211; ważne jest doskonałe uchwycenie charakterów ludzi, którzy nie
    cofną się przed niczym dla zaspokojenia swoich ambicji. Tylko, że zrozumienie
    przesłania jakie niosą te powieści i filmy typu &#8222;Chiński syndrom&#8221; nie
    każdemu
    jest dane &#8211; niestety :-(((
    Marek

  • 9. Data: 2003-06-04 09:38:56
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

  • 10. Data: 2003-06-04 15:49:14
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > następny, który z braku rozsądnych argumentów wysyła dyskutanta na Kubę,
    itp
    > Marek

    No co Ty nie poznajesz tego stylu, zobacz sobie rozmowy przy wedkowaniu i
    zaraz bedziesz wiedzial ze to nasz LW. Qurcze nawet imie sie zgadza :-))))))
    Irek