PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy można znaleźć prace w wieku 46 lat??? › Re: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    From: "abb" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z dedykacja dla panow rewolucjonistow :)
    Date: Thu, 5 Jun 2003 10:49:27 +0200

    Użytkownik "Obserwator z ramienia" <o...@h...com> napisał w
    wiadomości news:BQqDa.8418$cF2.1303@news.primus.ca...
    > "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

> [...]
    mordę,
    > i na zachodzie już świadomość dojrzewa.
    > I że żadne teorie o tym że pracy nie ma , bo gospodarka w danej chwili
    > jest w stagnacji po prostu jest pozbawiona sensu; zwalniaja ludzi ,
    > związki zawodowe coś tam wywalczą to zaraz znów zatrudniają i tak bawią
    się
    > w kotka i myszkę.
    > Że zbliża się olbrzymi kryzys kapitalizmu ponieważ praca staje się
    > w coraz większym stopniu zautomatyzowana i coraz mniej potrzeba ludzi
    > do pracy i trzeba się dzielić pracą. Ale burżuazja na to nie chce sie

    Kolega czytał Marksa ?
    Wątpię czy w ogóle jakąś książkę przez ostatnie 10 lat.
    Jeśli chcesz widzieć kolego to marksizm całkiem ma się dobrze na Zachodzie i
    na świece w ogóle.
    Natomiast Polska to jest totalne zadupie. Tak m.in powiedział prof Schaff.
    Jeśli nie wierzysz pojedź na Zachód i popytaj.
    Generalnie teoria Marksa sprawdza się.
    Bye