PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy dostane zasilek i jak to bedzie?

  • 11. Data: 2005-01-05 17:39:49
    Temat: Re: czy dostane zasilek i jak to bedzie?
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Holden Caulfield" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:crh7dg$ol$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Akurat z tego co zacytowalas nie wynika nic, o co pytam.

    Chodzi mi po o to ze rozwiazujac umowe za porozumieniem stron przez trzy
    miesiace nie otrzymujesz zadnej kasy,dopiero po tym okresie przyznaja Ci
    kase ,przez nastepne trzy miechy.Nie o to Ci chodzilo pytajac:"Z tego
    wynika, ze w przypadku porozumienia stron polroczny zasilek
    przysluguje po 180 dniach od dnia zarejestrowania w urzedzie, dobrze to
    rozumiem? "No chyba ze cos zle rozumuje ;)

    Magda

  • 12. Data: 2005-01-06 00:42:11
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    "Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message

    > Chodzi mi po o to ze rozwiazujac umowe za porozumieniem stron przez trzy
    > miesiace nie otrzymujesz zadnej kasy,dopiero po tym okresie przyznaja Ci
    > kase ,przez nastepne trzy miechy.

    Pomylily mi sie punkty, rzeczywiscie przysluguje po 90 dniach :)
    Ale z tego http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=20
    5 nie wynika,
    ze okres wyplaty zasilku sie skraca, tylko ze zostaje przesuniety o te 3
    miesiace. Chyba ze cos zle rozumuje :)

  • 13. Data: 2005-01-06 06:52:12
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

> [...]
    5 nie
    wynika,
    > ze okres wyplaty zasilku sie skraca, tylko ze zostaje przesuniety o te 3

    Wiesz co,ja juz sama sie pogubilam,postaram sie dodzwonic dzisiaj du UP i
    dopytac.

    Magda

  • 14. Data: 2005-01-06 07:03:17
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 01:42:11 +0100, Holden Caulfield napisał(a):

    > Ale z tego http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=20
    5 nie wynika,
    > ze okres wyplaty zasilku sie skraca, tylko ze zostaje przesuniety o te 3
    > miesiace. Chyba ze cos zle rozumuje :)

    Art. 73 ust 4. Okres pobierania zasiłku, o którym mowa w ust. 1 i 3, ulega
    skróceniu o okres zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych, robót
    publicznych oraz o okres odbywania stażu lub przygotowania zawodowego w
    miejscu pracy przypadających na okres, w którym przysługiwałby zasiłek,
    oraz o okresy nieprzysługiwania zasiłku, o których mowa w art. 75 ust. 1 i
    2.

    A właśnie art. 75 ust. 1 i 2 mówią o nieprzysługiwaniu zasiłku w przypadku
    porozumienia stron, dyscyplinarki i porzucenia pracy.

    3m cię.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

  • 15. Data: 2005-01-06 08:34:06
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Dodzownilam sie do UP uff,jezeli rozwiazesz umowe za porozumieniem stron to
    trzy miesiace jestes bez kasy,nastepne trzy kase dostajesz.

    Magda

  • 16. Data: 2005-01-06 09:43:23
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!
    Dnia Thu, 6 Jan 2005 09:34:06 +0100, Mrówka napisał(a):

    > Dodzownilam sie do UP uff,jezeli rozwiazesz umowe za porozumieniem stron to
    > trzy miesiace jestes bez kasy,nastepne trzy kase dostajesz.

    Tak jest u Ciebie... W innych urzędach może zostać zasiłku 9 miesięcy, a
    nawet 15 miesięcy.

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

  • 17. Data: 2005-01-06 12:20:15
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:16508jjdx4knt.1943pkwpu8vht.dlg@40tude.net...

    > Tak jest u Ciebie... W innych urzędach może zostać zasiłku 9 miesięcy, a
    > nawet 15 miesięcy.

    Mowimy o Warszawie.

    Magda