PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus - ile ma czasu na wydanie decyzji o przyznaniu chorobowego?

  • 1. Data: 2005-01-04 11:41:55
    Temat: Zus - ile ma czasu na wydanie decyzji o przyznaniu chorobowego?
    Od: "katalina" <k...@r...pl>

    Dzien dobry,
    jak w temacie, c zy ktos moze mi odpowiedziec na pytanie, w jakim terminie
    ZUS powinien wydac powyzsza decyzje osobie, która prowadzi DG?
    Na razie uzyskalam dwie sprzeczne informacje: jedno zrodlo (wlasna
    ksiegowa) twierdzi, ze ZUS ma na to 4 miesiace, drugie, że 30 dni.
    Pozdrawiam
    Kasia M

  • 2. Data: 2005-01-04 17:19:01
    Od: "Iwona" <s...@g...pl>

    Witam!

> [...]
    > Na razie uzyskalam dwie sprzeczne informacje: jedno zrodlo (wlasna
    > ksiegowa) twierdzi, ze ZUS ma na to 4 miesiace, drugie, że 30 dni.

    ZUS ma na to 30 dni, licząc od terminu zapłaty składek za miesiąc, w którym
    byłaś na zwolnieniu, np. jeżeli zwolnienie lekarskie było w grudniu (a
    składki za grudzień opłaca się do 10-go stycznia - dla osób samodzielnie
    prowadzących działalność) to 30 dni licząc od 10-go stycznia.

    Pozdrawiam.
    slonko

  • 3. Data: 2005-01-05 09:03:26
    Od: "katalina" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Iwona" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > (a składki za grudzień opłaca się do 10-go stycznia - dla osób
    > samodzielnie prowadzących działalność) to 30 dni licząc od 10-go stycznia.

    Dzięki wielkie za pomoc!
    Pozdrawiam
    Kasia