PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z buta do Angli cd :) - skills - useless or not?

  • 1. Data: 2005-01-04 11:59:44
    Temat: Z buta do Angli cd :) - skills - useless or not?
    Od: robert <r...@p...onet.pl>

    witam
    dzieki za odzewe na poprzedniego posta.
    Jeszcze o inny watek chcialem zapytac - mianowicie roznych
    umiejetnosci ktore tu czlek nabyl - chodzi mi np o bieglosc w kompach
    - przerozne soft biurowy, graficzny, netowy oblugiwany biegle - w
    necie - czlek sie poruszaj jak ryba w wodzie daleko bieglej niz zwykly
    "netowiec"
    do tego smiga ang jak polskim i i jarzy biernie kilka innych jezykow a
    i kupa innych takich skills bysie znalazlo - takich ogolnych - nie
    specjalistycznych typu tynkarz czy programista C++:) ....

    - of kros jest na to zero papiera - wszystko to sa po prostu
    umiejetnosci ktore czlek nabyl radzac sobie po prostu - czy to
    wszystko jest kompletnie bez znaczenie u nich? i od razu wjezdzajac
    tam powinienem lapac za lopate na budowie albo szmate w kuchni?

    np raz = dawno temu zlapalem sie do roboty do biura tylko tym wlasnie
    ze jak im pokazalem jak obsluguje kompa - nie mogli mnie na niczym
    zagiac to szczeka im opadla i zakonczyli w try miga wszelki nabor
    lykajac mnie :) - czy takie sztuczki w uk moge sie zdarzyc? czy im
    tylko papier przemawia do rozsadku?

    any ideas on that ?:)
    z gory big thx
    pozdro
    robert

  • 2. Data: 2005-01-04 12:17:10
    Temat: Re: Z buta do Angli cd :) - skills - useless or not?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 04 Jan 2005 12:59:44 +0100, robert <r...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > zagiac to szczeka im opadla i zakonczyli w try miga wszelki nabor
    > lykajac mnie - czy takie sztuczki w uk moge sie zdarzyc? czy im

    Zdazaja sie
    kolega pracowal w firmie przy zakladaniu simlockow na sprzedawane komorki
    (powiedzial , ze sie zna na komputerach i pokazal, ze faktycznie), potem
    przeszedl do innej na robortnika magazynowego, po miesiacu juz obslugiwal
    tasme (komputer sterujacy).
    Patrza co umiesz i co potrafisz/chcesz robic - mozliwosci awansu wynikaja
    z duzej rotacji pracownikow na nizszych szczeblach - czesc rezygnuje,
    cZesc idzie w gore i sie zastepuje - To sie nazywa normalny rynek pracy.
    Im masz dluzsza udokumentowana historie pracy w Anglii (bez wpadek) tym
    jestes wiarygodniejszym pracownikiem dla kolejnych pracodawcow.

  • 3. Data: 2005-01-04 13:16:26
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 04 Jan 2005 12:59:44 +0100, na pl.praca.dyskusje, robert napisal(a):

    > czy im tylko papier przemawia do rozsadku?

    Papier ale nie taki jak sadzisz. Certyfikaty, dyplomy, etc sa owszem mile
    widziane, ale jeszcze milej widziane sa referencje, ktore oczywiscie mozna
    zweryfkowac. Dwa, trzy dobre listy referencyjne, przetlumaczone przez
    tlumacza przysieglego i tel. kontaktowy do osoby ktora je wystawila i moze
    potwierdzic to najlepsza karta przetargowa.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 4. Data: 2005-01-04 13:38:19
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i kupa innych takich skills bysie znalazlo - takich ogolnych - nie
    > specjalistycznych typu tynkarz czy programista C++:) ....

    [ciach]

    Moze by tak nalezalo zapytac wpierw czy w naszym pieknym kraju znaczy to
    cokolwiek dla pracodawcy? I w jaki sposob sie wykazac, dostac szanse?

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741