PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy w tej samej branzy - dylematy...

  • 1. Data: 2006-07-31 11:00:50
    Temat: zmiana pracy w tej samej branzy - dylematy...
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    witam

    zmieniam prace na inna w tej samej branzy
    pracowalem dotyczczas w firmie ktora powstala na bazie dawnej firmy
    panstwowej (niestety do dzis wiekszosc pracuje jak za gierka)
    a zaczynam w firmie zagranicznej wkraczajacej na rynek (w sumie to juz
    powaznie wkroczyla)

    zastanawiam sie jak sie powinienem zachowac gdy nowy pracodawca zapyta o
    stara firme, np. o jej strategie, najblizsze plany inwestycyjne i inne
    istotne rzeczy.

    Ewidentnie zachodzi tu konflikt interesow i nie wiem w sumie jak sie mam
    zachowac.

    NIgdy nie bylem w takiej sytuacji, ale wydaje mi sie ze po pierwsze kodeks
    pracy cos o tym mowi (jeszcze nie zdazylem doczytac tego-brak czasu!), a po
    drugie niebardzo osobiscie zaufalbym czlowiekowi ktory na wstepie jest tak
    wylewny i wszystko co mu jest znane odrazu "sprzedaje" nowemu pracodawcy (bo
    to samo moze rowniez zrobic przy nastepnej zmianie pracy)

    Jak Wy to postrzegacie, prosze o dobre rady, bo niechcialbym wtopic na
    wstepie a juz jutro zaczynam nowa prace

    pozdrawiam
    Maestro

  • 2. Data: 2006-07-31 11:28:23
    Temat: Re: zmiana pracy w tej samej branzy - dylematy...
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Maestro napisał(a):

    > zastanawiam sie jak sie powinienem zachowac gdy nowy pracodawca zapyta o
    > stara firme, np. o jej strategie, najblizsze plany inwestycyjne i inne
    > istotne rzeczy.

    według mnie pytanie o coś takiego jest delikatnym nietaktem, a jeżeli ty
    mu opowiesz wykażesz sie jeszcze większym nietaktem.
    Ale to jest tylko moje skromne zdanie.

    p.s Przypomnij se czy nie podpisałeś jakiegoś papieru odnośnie tajemnic
    firmy itp.

  • 3. Data: 2006-07-31 11:53:59
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    > według mnie pytanie o coś takiego jest delikatnym nietaktem, a jeżeli ty

    wg mnie tez

    > mu opowiesz wykażesz sie jeszcze większym nietaktem.
    > Ale to jest tylko moje skromne zdanie.
    mam podobne
    > p.s Przypomnij se czy nie podpisałeś jakiegoś papieru odnośnie tajemnic
    > firmy itp.

    nic nie podpisywalem