PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv jako załącznik?

  • 1. Data: 2004-08-08 17:32:17
    Temat: Re: cv jako załącznik?
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Tylko zalacznik.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 2. Data: 2004-08-09 12:37:56
    Temat: cv jako załącznik?
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Czy CV powinno się wysłać jako załacznik czy też jako treść wiadomości? Co
    jest lepiej widziane? A może w obu formach?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-09 14:34:22
    Od: "Havoc" <h...@p...onet.pl>

    Ja osobiscie wysylalem w zalaczniku zarowno list i CV i pracodawcy dzwonili
    (kilku) wiec chyba bylo OK :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-10 06:48:29
    Od: Sebasto <s...@w...pl>

    On Sun, 08 Aug 2004 19:32:17 +0200, Pawel P. wrote:

    > Tylko zalacznik.

    nie az takie tylko, bo sa firmy, ktore wszystkie mail'e z zalacznikiem od
    razu wywalaja do kosza nawet nie czytajac ;-)

    Seba