PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie

  • 1. Data: 2004-08-08 20:46:45
    Temat: Pytanie
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Czy warto podjac prace na stanowisku Maklera Nieruchomosci. Przez 3
    miechy mam byc zatrudnionu w biurze nieruchomosci, nie jest ono bardzo
    znane. Ma to byc umowa o dzielo. stawka to 860 zl brutto. Potem po
    tych 3 miechach mam dostac umowe o prace i ta stawka lus porwizja. Jak
    sie pracuje na tym stanowisku, jak to wyglada? Pomozcie

  • 2. Data: 2004-08-08 21:00:12
    Temat: Re: Pytanie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2004 22:46:45 +0200, Arek <f...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy warto podjac prace na stanowisku Maklera Nieruchomosci

    Sadze, ze duzo zalezy od indywidualnych predyspozycji.
    Sa rowniez tacy, co chwala sobie prace agenta ubezpieczeniowego lub
    akwizycje.
    Moze podpytaj na swojej grupie regionalnej bo duzo chyba zalezy rowniez od
    miejscowoci (rynku), w ktorej mialabys praowac.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##