PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia

  • 81. Data: 2005-10-26 13:48:59
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "@nn" napisał w wiadomości

    > Nie, nie chciałam, serio...po prostu tak na mnie naskoczyłaś,
    > ze nie bardzo wiedziałam czym się naraziłam O_o

    Ok. To podajemy sobie łapki na zgodę? :)

    --
    Koziorozec

  • 82. Data: 2005-10-26 13:54:58
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" napisał w wiadomości
> [...]

    No w branży 'biurowej' ;)
    A nawet w IT

    --
    Koziorozec

  • 83. Data: 2005-10-26 13:59:02
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > Można mieć starszą wersję.

    ...która nie obsłuży większości .pdf!
    Od 5.0 zaczyna się problem z 'pamięciożernościo-powolnością'.

    > Można wykastrować nową.

    Wyłączanie pluginów? Jakoś nie widzę przyspieszenia, mimo
    zastosowania takiego rozwiązania.

    > Można używać czego innego.

    Można w ogóle nie używać .pdf, o ile nie ma takiej potrzeby
    (np. w poligrafii).

    --
    Koziorozec

  • 84. Data: 2005-10-26 17:24:31
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):
    > ...która nie obsłuży większości .pdf!

    Gadasz. Jaka większość? Kiedyś testowałem pdf-y, które u mnie się pałętają.
    Ta Twoja większość to było mniej niż 10%.

    > Od 5.0 zaczyna się problem z 'pamięciożernościo-powolnością'.

    Imho od 6. Ale póki pracowałem na Windowsie używałem 4.2. Nie przypominam
    sobie jakichś drastycznych prób otwierania czymś innym z powodu nie
    obsługiwania tej 'większości'.

    > Wyłączanie pluginów? Jakoś nie widzę przyspieszenia, mimo
    > zastosowania takiego rozwiązania.

    A kastrujesz innym programem? Bo ja tak robiłem.

    > Można w ogóle nie używać .pdf,

    No tak, tylko rozmawiamy o jego używaniu. Takim, żeby przyjemne było.

    > o ile nie ma takiej potrzeby
    > (np. w poligrafii).

    To już insza inszość.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 85. Data: 2005-10-27 18:24:10
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "WL" napisał w wiadomości

    > Windows prawda.
    > Potwierdzenie doreczenia (delivery report) mowi o tym, ze sms zostal
    > _doreczony_. Co prawda nie mowi, czy zostal odczytany, ale to juz inna
    > rzecz.

    Czy jest to potwierdzenie, że został doręczony na 'skrzynkę' klienta,
    zwłaszcza w innej sieci??!
    W obrębie sieci - może tak, ale z jednej do drugiej sieci??

    A jak klient ma wyłączony telefon? Potwierdzenie do nadawcy też
    przychodzi, a wcale nie oznacza to, że otrzymał go odbiorca!

    --
    Koziorozec

  • 86. Data: 2005-10-27 18:29:11
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > Gadasz. Jaka większość? Kiedyś testowałem pdf-y, które
    > u mnie się pałętają.
    > Ta Twoja większość to było mniej niż 10%.

    Można używać 4.0, która nie odczyta plików wyprodukowanych
    z AA 5.0.

    > Imho od 6. Ale póki pracowałem na Windowsie używałem 4.2.

    No może jak masz 3G procka i 512 RAM-u to nie widzisz problemu.

    > A kastrujesz innym programem? Bo ja tak robiłem.

    Poproszę o jakieś konkrety.

    --
    Koziorozec

  • 87. Data: 2005-10-27 19:11:33
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A jak klient ma wyłączony telefon? Potwierdzenie do nadawcy też
    > przychodzi, a wcale nie oznacza to, że otrzymał go odbiorca!

    Nie znam sie na szczegolach, ale mam tak, ze przychodzi potwierdzenie, a
    jesli odbiorca ma wylaczony telefon lub z innych powodow nie dotarlo, to
    dostaje komunikat (po czasie, ktory mozna ustawic, np. 1 godzina) ze
    wiadomosc nie zostala jeszcze dostarczona. Z praktyki wynika, ze
    potwierdzenie lub informacja o nie odebraniu dotyczy wlasnie dotarcia smsa
    _na komorke_ odbiorcy.

    I.

  • 88. Data: 2005-10-27 19:15:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Koziorozec napisał(a):

    [...]

    > No może jak masz 3G procka i 512 RAM-u to nie widzisz problemu.

    Na 3G procku i 512 RAM widać problem. Ja w takiej konfiguracji
    używałem FoxIta. A teraz jak mam 1.5 GB RAM, to faktycznie znośnie
    i szybciutko. :]

    > Poproszę o jakieś konkrety.

    Pewnie chodzi o jakiś program w rodzaju Adobe Reader Speedup.
    http://www.tnk-bootblock.co.uk/prods/misc/index.php
    Wyłącza niepotrzebne pluginy i takie tam. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 89. Data: 2005-10-28 08:09:12
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > Można używać 4.0, która nie odczyta plików wyprodukowanych
    > z AA 5.0.

    Ile firm używa AA 5.0?

    > No może jak masz 3G procka i 512 RAM-u to nie widzisz problemu.

    E tam. 0.7G i 256 ramu.

    > Poproszę o jakieś konkrety.

    Hm. Poszukam, bo nie pamiętam. Było to popularne zaraz po wyjściu pierwszej
    szóstki.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 90. Data: 2005-10-28 09:09:28
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > A jak klient ma wyłączony telefon? Potwierdzenie do nadawcy też
    > przychodzi, a wcale nie oznacza to, że otrzymał go odbiorca!

    ...Doradzam zmienić operatora, gdyż ten obecny widzę Cię oszukuje ;)

    Poza tym reszta Twoich cudownych wywodów związanych już z PDF'ami też
    jest dobra (np. PDF vs XML)! Dodam jeszcze, że świat nie kończy się na
    Twej ukochanej poligrafii i nie tylko w tej dziedzinie PDF jest... no co
    się będziemy oszukiwać - POWSZECHNY.
    Buziak! ;)