PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia

  • 91. Data: 2005-10-29 20:20:23
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:djo1ln$lio$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok. To podajemy sobie łapki na zgodę? :)

    Jasne :)))
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 92. Data: 2005-11-04 15:26:20
    Od: WL <n...@m...com>

    Koziorozec wrote:

    > Czy jest to potwierdzenie, że został doręczony na 'skrzynkę' klienta,
    > zwłaszcza w innej sieci??!
    > W obrębie sieci - może tak, ale z jednej do drugiej sieci??
    >
    > A jak klient ma wyłączony telefon? Potwierdzenie do nadawcy też
    > przychodzi, a wcale nie oznacza to, że otrzymał go odbiorca!

    Po czasie oczekiwania na doreczenie moze przyjsc co najwyzej raport "nie
    doreczono". A ze w innej sieci? Wiesz co to sygnalizacja w
    telekomunikacji analogowej (takiej starej, na kabelku)? Dzwonisz do
    obcej sieci, na innym kontynencie, i dostajesz sygnal zajete jak jest
    zajete, wolanie, jesli linia wolna, informacje o blednym numerze, jesli
    bledny, VM jesli abonent wywolywany ma ustawione przekierowanie. I
    wydaje Ci sie ze w technologii cyfrowej to se ne da???

    WL

    PS. Sorry za OT, jak dla mnie EOT