PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu

  • 1. Data: 2005-10-20 10:28:07
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    czesc

    pracuje w ochronie po 12 godzin dziennie.
    Mam pytanie odnosnie urlopu.
    Jeden dzien urlopu liczy sie jako 12 godzin czy jako 8 godzin?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-10-20 11:26:09
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rs napisał(a):

    > pracuje w ochronie po 12 godzin dziennie.
    > Mam pytanie odnosnie urlopu.
    > Jeden dzien urlopu liczy sie jako 12 godzin czy jako 8 godzin?

    Pytałeś już o to.

    j.

  • 3. Data: 2005-10-20 18:38:35
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "rs" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    >
    > pracuje w ochronie po 12 godzin dziennie.

    Codziennie, 5 razy tygodniowo? Z pewnością nie. Domyślam się, że
    przeciętnie 4 razy w tygodniu, co daje 48 godz. tygodniowo, w tym 8
    godzin nadliczbowych, za które powinien być wypłacany dodatek za
    godziny nadliczbowe (jeżeli takie godziny występują w okresie
    rozliczeniowym).

    > Mam pytanie odnosnie urlopu.
    > Jeden dzien urlopu liczy sie jako 12 godzin czy jako 8 godzin?

    Do celów rozliczeń urlopu wypoczynkowego 1 dzień to 8 godzin.
    Szkoda, że nie podałeś przykładowego harmonogramu (grafika) Twojej
    pracy, byłoby łatwiej. Postaram się jednak wyjaśnić w przybliżeniu na
    przykładzie września 2005, który miał 22 dni robocze, czyli 176
    godzin. Jeżeli w tym miesiącu przepracowałbyś np. 96 godzin (8x12
    godz.), a w pozostałym czasie korzystałbyś z urlopu wypoczynkowego, to
    wykorzystałbyś 80 godz. (176 - 96), tj. 10 dni urlopu i miałbyś urlop
    przez pełne 2 tygodnie kalendarzowe (czyli standardowo), a może nawet
    dłużej (zależnie od ustawienia grafiku w dni pracy).

    wa

  • 4. Data: 2005-10-20 21:38:40
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > Do celów rozliczeń urlopu wypoczynkowego 1 dzień to 8 godzin.
    > Szkoda, że nie podałeś przykładowego harmonogramu (grafika) Twojej
    > pracy, byłoby łatwiej.

    Juz podaje :

    Za pazdziernik

    1) 18-6 (12godz)
    2) 22-6 (8godz)
    3) 18-6 (12godz)
    5) 18-6 (12godz)
    6) 18-6 (12godz)
    7) 18-6 (12godz)
    9) 18-6 (12godz)
    11) 18-6 (12godz)
    12) 18-6 (12godz)
    13) 18-6 (12godz)
    15) 22-6 (8godz)
    16) 18-6 (12godz)
    18) 18-6 (12godz)
    21) 18-6 (12godz)
    24) 18-6 (12godz)
    27) 18-6 (12godz)
    30) 18-6 (12godz)

    Razem za miesiac pazdziernik w ktorym jest 21 dni roboczych (168 godzin)
    wychodzi mi ze bede mial przepracowane 196 godzin...
    W innych miesiacach podobnie.
    Rzadko kiedy 8 godzin prawei zawsze po 12 godzin.

    Czyli 1 dzien urlopu 8 czy 12 godzin?

    pozdr.

  • 5. Data: 2005-10-21 11:57:16
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    [....]
> [...]
    >
    > Razem za miesiac pazdziernik w ktorym jest 21 dni roboczych (168 godzin)
    > wychodzi mi ze bede mial przepracowane 196 godzin...
    [...]
    > Czyli 1 dzien urlopu 8 czy 12 godzin?

    8 godzin. Ale "wpasowanych" w grafik. Czyli biorac wolne 24 i 27 bierzesz 3
    dni urlopu i masz wolne od 22.10.2005 06:00 do 30.10.2005 18:00. Dodatkowo
    powinni Ci wyplacic pieniadze za 28h nadgodzin lub dac na tyle godzin
    wolnego. Tyle prawo, zycie pokaze swoje.

    MarP