PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Jade ?

  • 1. Data: 2005-10-20 17:14:48
    Temat: Firma Jade ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktos pracowal w firmie Jade ? Ewentualnie moze mi cos powiedziec o niej
    , szczegolnie interesuja mnie zarobki ich programistow. Jak ktos wie to albo
    priv(wytnijcie z adresu co niepotrzebne) albo grupa.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-10-21 13:52:39
    Temat: Re: Firma Jade ?
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    albo
    > priv(wytnijcie z adresu co niepotrzebne) albo grupa.

    A miasto?
    ja kojarze tylko Jade z Torunia.
    Jakies 1k netto dla programisty bez doswiadczenia, 4 lata temu.

    pozdr
    Asiek

  • 3. Data: 2005-10-21 20:07:21
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > A miasto?
    > ja kojarze tylko Jade z Torunia.
    > Jakies 1k netto dla programisty bez doswiadczenia, 4 lata temu.

    Tak to ta firma ;) A nie wiesz jak sie ksztaltuja place dla programistow z
    doswiadczeniem ?
    Jarod

  • 4. Data: 2005-10-25 07:53:17
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    > Tak to ta firma ;) A nie wiesz jak sie ksztaltuja place dla programistow z
    > doswiadczeniem ?

    niestety, nie pomoge ;)

    pozdr i powodzenia
    Asiek