PracaGrupypl.praca.dyskusje › co na pierwszej rozmowie w kadrach TP (tzn &tp)

  • 1. Data: 2004-08-26 08:24:21
    Temat: co na pierwszej rozmowie w kadrach TP (tzn &tp)
    Od: Bowman <bowman@usun_to.o2.pl>

    Hej grupowicze

    Zgłosiłem swoją ofertę pracy do naszej kochanej TePsy na programistę.
    Od znajomego dowiedziałem się, jeśli moje papiery przejdą pierwszą
    selekcje, trafie na rozmowe 'ogólną' działu kadr TP.
    I tutaj moje pytanko - czy ktoś z Was było może na takiej rozmowie i/lub
    mógłby coś opowiedzieć o jej przeprowadzeniu ? Na co powienienem się
    przygotować?

    Z góry dziękuję

    }}}--Bowman--->

  • 2. Data: 2004-08-26 08:55:36
    Temat: Re: co na pierwszej rozmowie w kadrach TP (tzn &tp)
    Od: Kula <a...@n...topole.waw.pl>

    Bowman wrote:

    > I tutaj moje pytanko - czy ktoś z Was było może na takiej rozmowie i/lub
    > mógłby coś opowiedzieć o jej przeprowadzeniu ? Na co powienienem się
> [...]

    Nic ciekawego: jaka motywacja, dlaczego zmieniasz pracę, czego oczekujesz,
    jak widzisz swoją karierę itp. Nic merytorycznego, nic trudnego.
    Raczej strata czasu.

    Kula

  • 3. Data: 2004-08-27 06:52:14
    Od: Bowman <bowman@usun_to.o2.pl>

    Kula wrote:
    > Nic ciekawego: jaka motywacja, dlaczego zmieniasz pracę, czego oczekujesz,
    > jak widzisz swoją karierę itp. Nic merytorycznego, nic trudnego.

    Dzięki za odpowiedź.
    Ale od razu nasuwa mi się pytanie - po co w takim razie jest ta rozmowa,
    jeśli nie jest trudna (czyli jak wnioskuje niewiele osób odpada)
    Czyżby HR w tepsie 'szanowało' robotę ?
    Nie jestem ekspertem od kadr, ale tak sobie myślę, zamiast takiej
    rozmowy wystarczyłby dobry odsiew zgłoszeń, bo przecież i tak
    departament do którego trafi kandydat zweryfikuje jego przydatność na
    stanowisko.
    /\
    / \
    / )
    Bowman }}}---+->
    \ )
    \ /
    \/

  • 4. Data: 2004-08-27 08:29:33
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Bowman wrote:
> [...]
    > rozmowy wystarczyłby dobry odsiew zgłoszeń, bo przecież i tak
    > departament do którego trafi kandydat zweryfikuje jego przydatność na

    hmm chodzi o to aby odsiac wariatow/ciezkich we wspolpracy itp od
    spotkan z technicznymi..

    m.

  • 5. Data: 2004-08-27 09:37:05
    Od: Kula <a...@n...topole.waw.pl>

    marcins wrote:

    > hmm chodzi o to aby odsiac wariatow/ciezkich we wspolpracy itp od
    > spotkan z technicznymi..
    >
    > m.

    Dokładnie tak. Po prostu sprawdzenie jaką gość ma aparycję, czy nie jest
    "dziwny", itd.

    Kula