PracaGrupypl.praca.dyskusje › stanowisko kierownicze w CV - pisac?

  • 1. Data: 2004-08-26 09:00:43
    Temat: stanowisko kierownicze w CV - pisac?
    Od: "Waldek Skowron" <w...@p...onet.pl>

    HI

    Co sadzicie na taki temat: przez ostatni rok pracy bylem kierownikiem
    dzialu technicznego (8 osob pode mna). Obecnie od 1/2 roku jestem bez
    pracy (sam sie zwolnilem). Na ok. 20 wyslanych aplikacji 2 zakonczyly
    sie rozmowa - jak widac nieskuteczna. Poszukuje pracy na stanowisku
    technicznym - czyli takim jakie mieli moi podwladni. Czy jest sens
    umieszczac info o stanowisku kierowniczym w CV? Wydaje mi sie ze tak
    slaby odzew wynika po czesci z tego, ze moi niedoszli szefowie czytajac
    moje CV maja watpliwosci czy nie bede ich probowal wysiudac, czy nie
    bede 'jajkiem madrzejszym od kury' albo czy nie mam wygorowanych wymagan
    finansowych i od razu mnie skreslaja. Reasumujac - pisac o takim
    stanowisku w CV czy nie?

    Walt

  • 2. Data: 2004-08-26 09:30:16
    Temat: Re: stanowisko kierownicze w CV - pisac?
    Od: "best_artur" <b...@p...onet.pl>

    Pracodawca szuka takiego pracownika:
    - ładny i elegancki
    - pracownity i pomysłowy
    - tani i nie marudzący
    - głupi jak but

    Ale to był złośliwy żart, sorry, też szukam pracy. Czasami trzeba mieć
    trochę w sobie kapryśnej samokrytyki.

    Co do twojego pytania, przecież można spróbować i nie wpisywać akurat tego
    stanowiska. Według mnie wyślij CV bez. Później w trakcie pracy dostrzegą
    cię, i może trafi się awans.

    Życzę powodzenia.

  • 3. Data: 2004-08-26 10:03:02
    Od: "wistocie" <w...@w...pl>

    >... Reasumujac - pisac o takim
    > stanowisku w CV czy nie?

    Moim zdaniem jeżeli składasz aplikacje na kierownicze stanowisko to z
    pewnością należy to o tym napisać, jeśli zaś nie to możesz spróbować pominąć
    ten fakt.
    Pracodawca może sobie głupio domniemywać, dlaczego teraz składasz propozycję
    pracy na stanowisku nie kierowniczym, co może np oznaczać że coś jest nie
    tak, widomo że ścieżka kariery idzie np.
    referent-->specjalista -->kierownik-->dyrektor
    lub referent-->specjalista -->analityk-->konsultant
    dlatego powstaje schematyczny tok myślenia że coś w twoim przypadku było nie
    tak, ponieważ nie szedł za tym sukces oznacza żeby był to przypadek lub/i
    inne gorsze powody.
    Pracodawca niestety nie kieruje się zasadami etyki lecz biznesu, dlatego
    fakt np. utrata stanowiska kierowniczego była spowodowana likwidacją
    nierentownej firmy/działalności i na tyle specyficznej iż zaistniała
    konieczność przekwalifikowania się, czyli zaczęcia czegoś od nowa.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-08-26 12:01:16
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cgk920$9ot$1@nemesis.news.tpi.pl> "Waldek Skowron"
    <w...@p...onet.pl> writes:
> [...]

    >pracy (sam sie zwolnilem). Na ok. 20 wyslanych aplikacji 2 zakonczyly
    >sie rozmowa - jak widac nieskuteczna. Poszukuje pracy na stanowisku

    To i tak miales swietne wyniki, u mnie 2 rozmowy na ponad 200 aplikacji.

    >technicznym - czyli takim jakie mieli moi podwladni. Czy jest sens
    >umieszczac info o stanowisku kierowniczym w CV? Wydaje mi sie ze tak

    Tak jesli szukaja kogos na stanowisko kierownicze beda wiedzieli, ze masz
    juz jakies doswiadczenie w tym wzgledzie.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2004-08-26 12:03:12
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cgkap5$haq$1@nemesis.news.tpi.pl> "best_artur"
    <b...@p...onet.pl> writes:
    >From: "best_artur" <b...@p...onet.pl>
    >Subject: Re: stanowisko kierownicze w CV - pisac?
    >Date: Thu, 26 Aug 2004 11:30:16 +0200
    >Pracodawca szuka takiego pracownika:
    >- ładny i elegancki
    >- pracownity i pomysłowy
    >- tani i nie marudzący
    >- głupi jak but

    W zasadzie moglbym sie z tym zgodzic tylko kolejnosc bywa inna zaleznie od
    specyfiki pracodawcy.

  • 6. Data: 2004-09-04 21:39:32
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > technicznym - czyli takim jakie mieli moi podwladni. Czy jest sens
    > umieszczac info o stanowisku kierowniczym w CV? Wydaje mi sie ze tak

    moim zdaniem najlepiej wogole przygotowac sobie 2,3 wersje cv i wysylac je w
    zaleznosci od ogloszenia - jesli w jednym z cv napiszesz cos czego 95%
    pracodawcow nie cierpi, to dwie pozostale wersje moga byc bardziej strawne

    oczywiscie mozna miec i innego pecha, akurat pracodawca do ktorego wyslales
    zwykle cv, wolalby wersje ciezkostrawna ;)

  • 7. Data: 2004-09-05 10:53:20
    Temat: Re: [OT] stanowisko kierownicze w CV - pisac?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    fot w news:chdcku$pic$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > moim zdaniem najlepiej wogole przygotowac sobie 2,3 wersje cv

    Jeden z bardzo popularnych błędów. Kiedyś sam tak pisałem, ale często ktoś
    zwracał mi uwagę i mi się utrwaliła poprawna pisownia. Do tego stopnia, że
    razi mnie to u innych ;-)

    Taka mała ciekawostka:
    "wogóle" - Google daje 224,000 hitów,
    "w ogóle" - 191,000 hitów ;-)