PracaGrupypl.praca.dyskusje › o co moze chodzic z tymi pismami? prosba o pomoc!!

  • 1. Data: 2004-08-25 19:53:49
    Temat: o co moze chodzic z tymi pismami? prosba o pomoc!!
    Od: "Ewa Glura" <e...@p...fm>

    Witam,
    moja siostra stara sie o prace w firmie ktora zajmuje sie projektowaniem i
    instalowaniem klimatyzacji i wentylacji na stanowisku doradcy techincznego
    (sprzedaz, projektowanie tych instalacji). Ma b. duza szanse dostac ta
    prace, ale zaprosili ja na test sprawdzajacy umiejetnosci w konkretnych
    programach (to bez problemu), dodatkowo bedzie musiala napisac dwa pisma na
    temat, ktory oni jej podadza (to juz jest duzy problem). I teraz pytanie o
    co chodzi i jak pomoc jej sie przygotowac z tymi pismami? pracowalam troche
    jako sekretarka (pare lat temu) i co nieco moge jej podpowiedziec, ale sporo
    wylecialo mi z glowy. Szukalam w google, ale wszelkiego rodzaju wzory pism w
    necie to prawne, o umowe o prace itp.
    Prosze o pomoc w imieniu siostry
    Ewa

  • 2. Data: 2004-08-25 20:13:50
    Temat: Re: o co moze chodzic z tymi pismami? prosba o pomoc!!
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    sporo
    > wylecialo mi z glowy. Szukalam w google, ale wszelkiego rodzaju wzory pism

    Witam
    Jedyne co możesz pomóc - to przygotować spis zwrotów
    okolicznościowych, które są zwyczajowo stosowane w takich pismach.
    Najczęściej są to:
    - nawiązując do rozmowy telef. z dnia .......
    - w odpowiedzi na pismo...
    - odnośnie problemu poruszonego w piśmie.....
    - w odpowiedzi na Pański list ........
    - biorąc pod uwagę powyższe argumenty wnioskuję....
    - niezbędnym w zaistniałej sytuacji staje się podjęcie następujących
    decyzji.....
    - wobec zaistniałych okoliczności......
    - nie jest w stanie podjąć się realizacji projektu, który z kolei nie
    przekracza możliwości naszej firmy, a wręcz stanowi jedynie fragment usług
    wykonywanych przez naszą firmę na najwyższym poziomie .........
    - i wiele innych które oprócz tego że nie wnoszą do sprawy wiele nowego i
    znaczą tylko tyle co można spokojnie zamknąć w trzech słowach.

    Bardzo ważne jest rozpoczęcie takiego pisma w odpowiednim tonie, i
    konsekwentne utrzymanie go w takiej tonacji do końca. W tonie który postawi
    reprezentowaną firmę w pozycji dominującej i doda splendoru jej kierownictwu
    :-)

    Ufff..... trochę się rozpisałem, ale to niestety tek wygląda - przerost
    formy nad treścią.

    pozdrrr... Reksio

  • 3. Data: 2004-08-25 21:15:01
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Ufff..... trochę się rozpisałem, ale to niestety tek wygląda - przerost
    > formy nad treścią.
    >
    > pozdrrr... Reksio

    ja tylko dodam, ze poza oczywistymi zwrotami do klienta jeszcze warto
    zwrócić uwagę na istotne elementy odpowiednich zastosowań. Akurat tej
    branży nie znam (zresztą nie jedyna :), ale zawsze wartpo podkreślic tzw.
    korzyści biznesowe. czyli połączenie ścisłej techniki z laniem wody. np-
    klimatyzator jest w stanie obsłużyć pomieszczenie o pow. 20 m.kw., czyli
    przeciętny pokój pracowy.

  • 4. Data: 2004-08-25 21:37:28
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > korzyści biznesowe. czyli połączenie ścisłej techniki z laniem wody. np-
    > klimatyzator jest w stanie obsłużyć pomieszczenie o pow. 20 m.kw., czyli

    Oczywiście - szczegóły techniczne plus odrobina bełkotu akwizytora daje już
    pół sukcesu. Oto mała próbka:
    Klimatyzator jest w stanie zapewnić optymalne warunki pracy w
    pomieszczeniu o powierzchni 20 m.kw. Zapewnienie odpowiedniego mikroklimatu
    na stanowisku pracy powoduje średni wzrost wydajności pracownika o około 20%
    co rekompensuje wydatek związany z zakupem klimatyzatora w ciągu 11 tygodni.
    W pozostałym czasookresie pracy urządzenia - przynosi ono firmie znaczące
    zyski. Dodatkowymi argumentami są komfortowe warunki pracy kadry
    kierowniczej, co pociąga za sobą mniejsze zmęczenie, większą osporność na
    stres i uprzywilejowaną pozycję podczas negocjacji, gdzie bystrość umysłu i
    świeżość spojrzenia odgrywa znaczącą rolę.

    Tylko uwaga !! Proszę nie mylić mikroklimatu uzyskanego z klikmatyzatora - z
    klimakterium - jak to już raz usłyszałem !!

    :-)
    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2004-08-26 07:09:19
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Klimatyzator jest w stanie zapewnić optymalne warunki pracy w
    > pomieszczeniu o powierzchni 20 m.kw.

    Warto byloby dodac przy jakich warunkach: ilu pracownikow srednio przebywa w
    pomieszczeniu, ile jest w nim urzadzen elektrycznych i elektronicznych, czy
    innych wplywajacych na temperature otoczenia itd. Powyzsze bez ponizszego,
    to jak haslo na ulotce kategorii C.
    --
    Olleo

  • 6. Data: 2004-08-26 07:20:45
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czy
    > innych wplywajacych na temperature otoczenia itd. Powyzsze bez ponizszego,

    Zacznijmy od tego, że jeśli ktoś poda wydajność klimy w m. kw. to na pewno
    mu podziękują.
    Jak coś to w grę wchodze mety sześcienne!

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 7. Data: 2004-08-26 08:14:15
    Od: "Ewa Glura" <e...@p...fm>

    dziekuje za odpowiedzi, pokaze dzis siostrze, niech sie nauczy i poczyta o
    normach w tej branzy, a co do wygladu pisma, to jej pomoge, bo to pamietam.
    pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2004-08-26 09:19:38
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Jak coś to w grę wchodze mety sześcienne!

    fakt =) to przeoczylem. Tak czy owak, nawet z tymi informacjami, to jeszcze
    jest na poziomie ulotki reklamowej.
    --
    Olleo