PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest grane? › co jest grane?
    From: "michalin" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co jest grane?
    Date: Wed, 5 May 2004 23:07:42 +0200

    czesc
    od półtora miesiąca wysyłam oferty na ogłoszenia o pracę, ale nie otrzymałem
    jak do tej pory żadnego odzewu. Czy mam się zacząć martwić, czy uznać że
    jest coś ze mną nie tak, że może moje podania nie są napisane w języku
    poprawnym politycznie, są za mało "trendy" czy też mam to olać i słać dalej?
    Wysłałem ich spokojnie z 25-30 sztuk, wszystkie prawie były zgodne z
    wykształceniem, choć czasami jakiś punkt w wymaganiach odbiegał od tego co
    oferowałem (oczywiście nie w sprawach kluczowych).
    pozdrawiam
    jk

    p.s. jakie macie doświadczenia, możecie coś opowiedzieć po jakim czasie mam
    się zacząć niepokoić NAPRAWDĘ?